Vallen baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chadee, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Hallo.

Ons dochtertje van 8 maanden trekt zich echt overal aan op. Ze staat wel stevig, maar zodra ze met een hand gaat staan, iets wil pakken of een stapje wil zetten valt ze vaak. Nu weet ik dat het met vallen en opstaan gaat, maar ze valt wel een stuk of 6 x per dag en dit lijkt mij niet goed te zijn voor haar hoofdje/hersentjes. Haar vaker in de kinderstoel zetten werkt niet echtt, de loopstoel vind je niet meer interessant en in de box is het precies hetzelfde verhaal. Iemand tips wat ik hieraan kan doen? Nogmaals, ik snap heel goed dat het met vallen en opstaan gaat, maar ze valt me iets te vaak.

Liefs Chadee

2. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Valt ze elke keer op haar hoofdje dan? En waar valt ze dan op? De vloer, haar matras...?
    Dochterlief heeft ook door hoe ze moet gaan staan in de box, gelukkig valt ze niet zo snel om en als ze valt dan komt ze gewoon op dr billen terecht.
    Ik zou vooral uitkijken met het fontanelletje maar verder kan je er weinig aan doen denk ik.. misschien een boxkleed ofzo bij haar neerleggen zodat ze iets minder hard valt als ze op de grond staat?

Edit; zeker niet vaker in haar kinderstoel zetten of loopstoeltje! Laat haar lekker aanrommelen en de ruimte geven, is alleen maar beter!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Gewoon laten gaan ze hebben het snel genoeg door dat ze vast moeten houden enz... Nina stond ook met 7/8 maanden overal aan en ze is best vaak gevallen de eerste paar weken maar daarna eigenlijk niet meer (een keer kan natuurlijk altijd gebeuren)
    Lekker laten aanrommelen hoor ze zijn niet van suiker...

4. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

je kan ook van die foam puzzels neerleggen, das ook nog eens leuk en leerzaam. Voor jezelf gewoon een beetje een geruststelling. Tenminste dat was t voor mij wel. We hadden ze ook bij oma en opa liggen, want die hebben plavuizen.

Tuurlijk is t vallen en opstaan, maar liever safe than sorry toch..

Deel Deze Pagina