Rompers; korte, lange of geen mouwen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door chantal1985, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Nee, mij ook niet. Maar toen mijn broertje (10) en zusje (12) jong waren, hadden die alleen maar rompers zonder mouwen. Nu zie ik toch vooral rompers met korte mouwen in de winkel liggen, of de meisjes rompers met smalle bandjes. Dus ik vroeg mij af of die oude, vertrouwde rompers zonder mouwen, nog wel 'in de mode' zijn. Beter gezegd; of die nog wel gebruikt werden. Maar die vraag is inmiddels wel beantwoord in dit topic, haha. Sommige dingen veranderen wel in de jaren, heb ik het idee. M'n schoonmoeder is bijv. helemaal weg van de overslag rompers met touwtjes. Die zie je ook niet volop liggen. En ze lijken mij ook vreselijk onhandig. Dus lijkt dan ook niet meer van 'nu' te zijn.

2. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik heb van alles in huis. Voor mijn zoontje vind ik nu de romper zonder mouwen het fijnst. Die zitten mooi en fijn onder het shirtje oid. Maar ik doe hem ook wel eens rompers met lange mouwen aan (wel gewoon witte). En daar doe ik dan een t-shirt of een blouse overheen (opgerold). Staat lekker stoer.

3. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik heb van de rompers met korte mouwen naast vier witte ook twee in kleur. Als het echt heel warm is, dan trek ik daar niet nog een shirtje overheen. Dus dan is kleur wel leuk.

4. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Ik ben eind april bevallen.

Ik had eigenlijk vooral in het begin geen mouwen, want als je dan een vestje of een truitje erboven doet zit je niet met dat de romper mouwtje wat omhoog kruipt.

Verder voor de zomer is het ook fijn! Maar ik zou ook met lange mouwtjes nemen.:)

5. Ik had voor de eerste tijd ook vooral korte mouwtjes. Nu heb ik juist weer alleen mouwloze (voor onder shirts) en lange mouwen (voor onder truien) rompers. Voor de zomer lijken me de lange mouwen rompers niet handig.

Deel Deze Pagina