boxkleden

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Chris81, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    wat een crime zeg om de juiste maat aan boxkleed te vinden, hebben een box van 108x72 de maat van de bodem.. of de kleden zijn 15 cm te lang of juist te kort... hoe lossen jullie dit op

en moet er een "plastic" boxkleed onder een stoffen kleed?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je kan gewoon een iets te groot boxkleed kopen en dan staan de randen iets omhoog, is hier ook. Plastic kleed is niet nodig, ik zou niet weten waarom wel en het gaat alleen maar broeien lijkt me.

3. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

14 dec 2007
    235
    1
    0
    Ik weet niet hoe je over 'ruitjes' denkt, maar bij www.misslittle.nl kan je een boxkleed helemaal op maat laten maken en zelfs nog je wensen betreffende de kleur aangeven. Ik heb op die site al de meest prachtige dingen besteld :)

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bij ons staan de randen van het boxkleed ook iets omhoog, dat lijkt helemaal niet raar. En op die manier kan Lianne ook niet zo snel met haar beentjes tussen de spijltjes door, dat scheelt ook weer. Wij hebben er wel een plastic boxkleed onder. Ik vind de meeste boxkleden niet zo dik en dan ligt het zo hard, dus daarom nog een extra plastic kleed eronder.

5. bouchere

bouchere Niet meer actief

ik heb mijn boxkleed toen laten maken bij kidzimpulz,er was er niet 1 de vorm van een hart te krijgen.
    heel mooi,je kan zelf je kleuren bepalen en eventueel iets op laten borduren.
    het is van dat spul waar je zo een doekje over kan halen,en ik heb er niks onder leggen.

groetjes

diana

6. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik moet mijn box nog kopen maar heb boxkleed al :oops:
    ik vond de meeste nl veel te dun, heb er nu een van KOEKA
    en die is echt super dik....en aan 2 kanten te gebruiken en goed
    wasbaar....maar als ik box ga kopen zal ik zeker op maat letten.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Een boxkleed hoeft helemaal niet zo dik te zijn. Het is juist wel goed als de ondergrond niet al te zacht is en ze kunnen zich dan ook beter manoeuvreren.

Als Eva spuugt, maak ik die plek met een nat doekje schoon en zo'n 1x per week gaat het boxkleed de was in.

8. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ik heb er twee en die passen allebei niet goed. Zo'n plastic boxmatrasje vind ik heel handig. Het is iets zachter dan alleen een kleed. En als je kindje gaat staan (over een poosje ;)) kun je alleen het boxmatrasje laten liggen, dan glijdt hij/zij ook niet uit.
    Die van mij was maar 12,50 in de aanbieding.

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    zo'n plastic box kleed is heel handig voor als ze gespuigt hebben en het doorlekt .

en net zoals het staan dat ze dan niet uitglijden.

en voor in het begin dat het zachter is want.als het te hard is is het slecht voor het hoofdje krijgen ze een plad achter hoofdje van.

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ze krijgen geen plat achterhoofdje van het in de box liggen hoor... als het goed is draait een kindje het grootste gedeelte van de dag en nacht het hoofdje opzij en daardoor plat het nergens af.

Deel Deze Pagina