Wie heeft er nog mooie meisjeskleding in de aanbieding,liefst niet te duur,ik zoek mt 50-62. Groetjes Vlinder
ik heb best nog wat in maat 50-62. hoef er ook niet de hoofdprijs voor te hebben hoor. wat wil je er ongeveer voor uit geven. liefs 2009lisanne
Ik heb het pas uitgezocht alleen deze maatjes nog niet op de foto zal morgen direct wat foto's maken en plaatsen!
Hierbij wat kleding, mocht je interesse hebben stuur je maar een berichtje. spijkerbroekje is 50/56 Jurkje is van prenatal maat 56
Hoi, Ik heb een hele doos vol met meisjes kleding! Van mt 50t/m 62 sommige 68! Ruim 60 kledingstukken! Er zitten broekjes,shirts,longsleeve,legging,jurkjes,rokjes,rompertjes,mayo's in. Merk en non merk! Je mag de hele stappel overnemen voor 25,00 incl. verzending!( h&m,disney,hema,name it,litte me) Ik hoor graag van je!Mvg, Elise Bekijk bijlage 219021
maat 62 (voor een duidelijke foto van een bepaald broekje of shirtje moet je maar even een berichtje sturen )
shirtjes me lange mouwen: Marktplaats.nl > Vrolijke shirtjes/truitjes - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 en op de foto nog een set met lange mouwen en 3 zomer shirtjes
hoi ik heb ook veel kleren maatje 62-68 liggen vooral van babyface, hema, bakkaboe. kijk maar eens ook op marktplaats bij mijn advertenties. Marktplaats.nl - Advertenties van adriaanse uit Hapert alles kan in overleg
Hallo lieve meiden Ik ben inmiddels voorzien,ik kreeg veel reakties per pb en heb nu genoeg. Bedankt.