Omdat mijn tweede kind geen meisje blijkt te zijn heb ik maar eens groots opgeruimd en alle meisjes-spullen waar ik wel afstand van wilde nemen mag weg. Ik kopieer hierin de advertenties van marktplaats, maar bieden staat vrij! (foto's in mijn album!) Advertentie 1 Leuk setje van Bakkaboe maat 62, bestaande uit een roze gevoerde broek met een geschulpte rand onder aan de pijpjes. Daarbij hoort een wit truitje met roze opdruk princess. Dit shirt is ook voorzien van een geschulpte rand onderaan en aan de mouwtjes. Daaromheen hoort een gevoerde bodywarmer met capuchon, schulprandje onderaan en bij de mouwtjes. Om het voor kleine princesjes helemaal op te leuken zit er een decoratief tasje bij! De bodywarmer is voorzien van een ritssluiting. Het shirt sluit met knoopjes op de schouder. Prijspakker, voor 7,50 (exclusief verzendkosten). Omdat 1 set ook maar zo kaal is doe ik er een mintgroen geschulpt rokje bij, ook van bakkaboe. Hierbij past prima een roze truitje met lange mouwen prenatal voorzien van tropische palmboomopdruk. Witte maillot eronder en klaar! advertentie 2 Paars is het zwart van deze winter! Kledingsets maat 62 voor meisjes. Alles is onderling te combineren en bestaat uit: Set 1: paarse broek prenatal met strikjes onderaan de pijpjes. Hierbij 2 shirts met lange mouwen hema in oud-roze en paars, voorzien van bloemborduursel. Helemaal te gek, shirt name it (prenatal-merk) paars met roze letters cute? Look at my mummy. Nieuwwaarde van dit laatste shirt al 8,95! Set 2, ook weer onderling goed te combineren: spijkerbroek name it van prenatal, met opgeborduurde bloemen op linkerbeen. Combineert leuk met tuniek hema, roze met paarse/witte applicatie. Tuniek heeft lange mouwen. Ook leuk, rood / roze overslaghemdje hema. Stoer tuniek rainbowbabies bruin met roze streep aan de zijkanten. Met een roze, bruin of wit romper met lange mouwen eronder en een broek of maillot helemaal geweldig! Nieuwprijs zeker 15,- Witte broek prenatal, te combineren met paars shirt met lange mouwen prenatal voorzien van opdruk a star is born. Tevens te combineren met een paars geribbeld overslagtruitje (drukknoopjes) ook van prenatal. Romper met lange mouwen eronder en klaar ben je! Set 1 apart 12,50; set 2 apart 22,50, koop je beide sets tegelijk: slechts 30 euro! advertentie 3 Prima te combineren kledingsets, maat 62. Turkooise rokje met bruine motiefjes merk prenatal, bijpassend bruin truitje met lange mouwen. Het rokje heeft een leuk splitje met een strikje. Het truitje is voorzien van bijpassende opdruk en knoopjes op de schouder. Nieuwwaarde over de 12,50. Combinatieset merk hema, bruine broek met schulprandjes aan de pijpen en elastische band met kleurrijk streeppatroon. Bijpassend lichtblauw vestje met a-symetrische sluiting (drukknoopjes) en geborduurd bloemmotief. Hierbij 2 verschillende maar wel bijpassende truitjes, 1 wit met groene biesjes, geschulpt bij de mouwen. 1 truitje wit met lichtblauwe mouwen en bloempatroon gelijk aan borduursel op vestje. Allemaal prima te combineren dus je kunt met een kleine aanschaf steeds verrassend uit de hoek komen. Set 1 met het rokje 7,50; set 2, prima te combineren mag weg voor 15 euro. Beide sets: 17,50! (exclusief verzendkosten) advertentie 4 Broek met truitje, merk prenatal Shirt roze met bruine motiefjes, maat 62. Roze knoopjes op de schouder. Bijbehorende witte broek, waarbij het bruine motief uit het truitje in het roze terugkomt in de linkerpijp. De broek heeft onderaan een schulprandje. 10,- exclusief verzendkosten