Hallo allemaal, Wij zijn op zoek naar rompers in maat 86, die echt 'vallen' als maat 86. De hema rompers, bijvoorbeeld, heb je in 74/80 (te klein) of 86/92 (te groot, lijkt zo slobberig bij mijn zoon..). Hij is nu ongeveer 83 cm lang en vrij 'stevig gebouwd'. Weten jullie waar ik die kan kopen? Mag ook online zijn. Alvast bedankt!
C&A? Daar hebben ze iig in een maat (dus 80 of 86). Ik heb ze zelf alleen nooit gekocht, dus weet niet of ze groot of klein vallen.
Ik bestel mijn rompers bij goodmoodkid. Online dus. Zijn supergoeie rompers met een mooie prijs! Ik vind het ook erg leuk dat ze 2 knippers aan de hals hebben ipv zo'n overslaghalsje zodat ze altijd mooi aansluiten aan de hals en niet 'opentrekken'.
Ik haal ze om deze reden ook bij h&m. Hoewel ik stof van de Hema rompers fijner vind. Alleen die gaan inderdaad zo flubberen. Welke maat je ook neemt.
ik vind de h&m stof juist fijner! gaat minder pillen, blijft echt mooi, ook de vorm. overigens, ik had een 74 van h&m en wilde een 86 halen om de overstap straks tussen 74/80 rompers van hema naar 86/92 rompers van hema wat makkelijker te maken... alleen de 86 maatvoering leek nergens op! was nog groter dan de 86/92 romper. leek dus meer 98/104 ofzo. heb hem teruggebracht, hoop nl tegen die tijd geen rompers (lees: luiers) meer nodig te hebben zeg!
h&m 86 is echt wel groter dan een echte 86, hier draagt ze 80 van h&m terwijl ze in 86 zit met kleding, voordeel van h&m dat iets vollere kindjes ze ook goed aan kunnen. Ik heb de meeste rompers van minibasics, de sokshop.nl die vind ik echt mooi vallen maar zijn wel voor smalle kindjes...mijn dochter is nu 83 cm en ze zitten nu mooi (86) maar gaan al richting krappe kant, dus heb binnenkort daarvan maat 92 nodig. hema: idd vervelend dat er geen maat tussen 74/80 en 86/92 zit... verder geen andere rompers gehad hier.
Bedankt voor de reacties allemaal! Hier heb ik wat aan. Ik ga deze week nog even shoppen voor rompers en zal de winkels die jullie noemen een bezoekje brengen. Ik heb al op de site van goodmoodkid gekeken, ziet er goed uit! Mooie kleuren ook. Ik neem aan dat ik dan de 86/92 het beste kan kopen? Nogmaals bedankt voor de tips!
Ik vind die strechrompers van de hema geweldig! Mijn zoontje zit in maat 74 (over het algemeen), maar kan die romper in mt 62/68 nog best aan. Hij heeft er ook al wat een maatje groter 74/80 en die zijn nog best groot. Maar dat vind ik ook niet zo erg. Ze zijn dun en erg rekbaar. Ik vind ze de besten tot nu toe! Succes! stretch rompertje - HEMA stretch rompertje - HEMA
Waar is het nu gelukt? Ben benieuwd, zit met hetzelfde probleem. Hema heeft super rompers, maar 86/92 is nog te groot, de kleine man is 81 cm en om nu nog 74/80 te kopen vind ik zonde eigenlijk.
Inmiddels wat rompers gekocht, oa bij de hema (de strech variant) en C&A. Die van de hema moet nog gepast worden, maar de romper van C&A zit inderdaad goed! Bij de H&M kon ik ze niet vinden...