Mijn hemel, wat heb ik enorm gelachen vanavond na het eten.. We hadden lekker buiten gegeten, patatjes.. Na het eten wilde Lenn wat drinken.. Ik pak de beker (open beker met rietje) en laat het zo uit mn handen glippen.. En net dat de beker op de grond ligt komt Lenn aanstormen.. Oh oh oh! zegt ie.. Schudt verwoed met zijn hoofdje en zijn wijsvingertje bij zijn gezicht.. Uh uh.. Van je zoon moet je het hebben.. En dan denk je dat je het wel gehad hebt qua mama-na-apen.. Maar nee, het kan erger.. Hij pakt m'n hand en trekt eraan.. oke, ik moet dus opstaan.. Zo gezegd zo gedaan.. Ik sta op en Lenn loopt voor me uit, me stevig vasthoudend.. En daar staat mama.. In de hoek.. Smurf is 19 maanden, maar weet het prima voor elkaar te krijgen.. En het stomme is, hij gooit nooit met zijn beker.. oke, wel eens per ongeluk, maar daar krijgt hij natuurlijk geen straf voor.. Een enkele keer staat hij in de hoek, dus ik verbaas me erover dat hij deze link legt.. Wijsneus
Haha hij was echt boos op me.. Ik lag compleet in een scheur en meneer maar boos doen haha.. Ik heb echt geprobeerd om m'n lach in te houden, maar het lukte echt niet
geweldige leeftijd he?we genieten ook elke dag van onze jongen die zoveel onverwacht dingen doet waarvan je denkt wow heb ik hem dat toch niet geleerd of wel?hahaha
Haha nou ik zie vooral mijzelf er in terug.. Vingertje wijzen, nee schudden met een serieus gezicht.. Ah, zo doe ik dat dus..
Lachen! Wat grappig zeg, ik zou m'n lach ook niet kunnen inhouden... Dreumesen kunnen zo onverwacht grappig uit de hoek komen!
hij heeft wel vaker van zulke acties.. Ik zeg nog wel eens: Mama telt tot 3 en dan....... (afhankelijk van wat hij aan het doen is) en wat zegt Lenn dan meestal: Die (drie) en loopt weg bij wat hij aan het doen is... gek ding..
wij hier ook al gisterenavond was onze hond vervelend en mijn man had hem 3 keer gewaarschuwd en nog niet luisteren dus die gooit heel zachtjes zijn slipper tegen de hond zo van reactie!! kleine man kijkt pakt de andere slipper loopt naar de hond en gooit hem zachtjes in de mand en zegt er vervolgens ook nog nee oeka (noeska ) bij kon mijn lachen niet inhouden maar ja toch wel even verteld dat dat niet de bedoeling is , vanmorgen zitten we koffie te drinken en hij zit erbij aan tafel in zijn stoel pakt opeens mijn lege kopje en zet hem aan zijn mond en doet alsof hij aan het drinken is ook de geluiden alsof hij enorme dorst had.
haha ja dat doet Lenn idd ook bij de hond.. Nouja, niet met een slipper maar dan gaat hij met een boos koppie bij de keukendeur staan... 'uh uh uh!' wijst dan naar hond haar kussen.. als wij boos op haar zijn zeggen we altijd Op je kussen! Tja.. Maar ze luisterde wel ze liep er mooi heen