We hebben laatst een midweekje center parcs geboekt via bungalows.nl Enige nadeel is dat je van te voren niet weet in welk park je terecht komt. We kwamen terecht de Kempervennen in een kinderbungalow dus dat was echt super... en dat voor de helft goedkoper! Boek n Center Parcs Mystery Park - BungalowS.nl
Houden ze wel rekening ermee dat er kinderen zijn? En wanneer weet je waar je tereecht komt...wel weer leuk he t niet weten van te vroen hahah
Je geeft aan met hoeveel personen je wilt verblijven, en in iedere bungalow 4,6,8 personen is zowiezo kindermeubilair (kinderbedje + kinderstoel) aanwezig We hadden dan het geluk dat we in een 6 persoons kinderbungalow werden geplaatst! Dus je kan bijvoorbeeld ook in een Vip huisje zitten. We hebben wel zelf een campingbedje meegenomen voor de kleine, je weet namelijk nooit wat je aantreft... 5 dagen van te voren krijg je per post of mail te horen naar welk park je gaat... Bij ons is het echt super bevallen, en gaan dit waarschijnlijk in het voorjaar weer doen
ah oke dat is dan wel goed idd... Maar stel je voor kom ik in mijn eigen provincie terrecht dat zou ik niet leuk vinden...dat is dan het nadeel he
Haha, ja dat hadden wij dus ook... 30 minuten rijden en waren op onze bestemming! Maar ook wel super makkelijk, je bent zo thuis. En het vakantie gevoel heb je toch wel.
Wij boeken nu ongeveer 3 jaar mystery parcs en dat bevalt super!!! Gaan we in oktober weer doen met onze 2 mannen!!! Mocht het park wat je toegewezen krijgt om wat voor reden dan ook kun je ze altijd bellen en vragen voor een ander park! Of bij opmerkingen bij de boeking zetten maar volgens mij houden ze er wel rekening mee hoor, zoveel ze kunnen iig haha want als het park bij jou in de buurt nog als enige beschikbaar is houdt het snel op! Hier ook een park in de buurt maar ik zou het met 2 kleine kinderen geen straf vinden om daar te zitten haha