Hier nog een zeer tevreden moeder over de stretch rompers. Bovendien kun je ook heel lang doordragen, maat 74/80 past ze al een hele tijd omdat ze stretch zijn.
Hier ook hema stretch rompers geen last van lubberingen bij de hals en trek ze ook niet stuk. Had laatst wel eentje die na 2 weken stuk ging bij de rand maar die heb ik terug gebracht voor een andere.
heb hier rompers van de hema, 7 uit 1 verpakking voor 12 of 13 euro ofzo, en ik vind ze helemaal prima! blijven mooi, pluizen niet. Dus ik zie jullie probleem niet zo hihihi heb ook 1 romper van rainbowbabies, maar die halsopening is te klein voor mijn groothoofdige baby. Wel jammer, want ik zoek een stel specifieke kleurtjes om te matchen met korte mouwen tshirts! en dan hoef je bij hema niet aan te komen. die hebben maar 5 kleurtjes ofzo?
die h&m bio cotton moet je trouwens ehc t op maat kopen. anders wordt de hals te wijd...heb ze in alle kleuren in maat 62...maar vind ze tch behoorlijk klein vallen...maarja die kleurtjes...en tja zijn ook maar 5 euro...
echt HEMA!!!! super dingen kostten wel wat in vergelijking met zeeman ofzo maar heb er 4x langer plezier van
Ik had 1 langemouw stretchromper gekregen van kraamvisite.. ik zoeken en zoeken waar het vandaan kwam, want die zat PERFECT! Blijkt hij van de Hans Textiel te zijn! Echt ideaal is die!
Goodmoodkid! Er zitten 2 knippers aan de hals waardoor die altijd mooi aansluit en ze bestaan in véél leuke kleurtjes!
Niet het hele topic gelezen, en tis vast al genoemd, maar ik vind de rompers van H&M echt de allerfijnste die wij in de kast hebben liggen! Ze zijn jammer genoeg niet super-goedkoop (ook niet duur, hoor, maar ik ben nogal gierig, haha), maar je hebt er wel wat voor en bij mijn 'bolletje' (kind is niet bepaald dun te noemen) passen ze gewoon het beste in de zin dat ze mooi aansluiten en nergens wijken of juist knellen.
Haii, Ik heb rompers bij de zara vandaan en die vind ik erg fijn! Blijven mooi en model en rekken niet uit! Groetjes