Rompers prenatal

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rietje88, 8 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje88

    Rietje88 Niet meer actief

    Hoe vallen de rompers van Prenatal? Ik heb alleen nog rompers nodig in maat 92, maar ik kan alleen maat 86/92 vinden. In maat 86 ben ik al voorzien met primark rompers (die vallen volgens mij wel iets aan de kleine kant).
     
  2. Nemo2

    Nemo2 Niet meer actief

    Ik vind ze goed vallen, eerder wat ruimer!
     
  3. Twinkle81

    Twinkle81 Fanatiek lid

    4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Die stretchrompers van hun vallen prima. Degene met een figuurtje en knoopjes op de schouder vallen krapper dan de stretch
     
  4. Rietje88

    Rietje88 Niet meer actief

  5. Nemo2

    Nemo2 Niet meer actief

    Volgens mij vallen deze best ruim hoor!
    Ik heb voor mijn zoontje rompers van prenatal in maat 62/68 en bij hem zitten ze eerder ruim, terwijl hij echt in maat 68 zit en soms 74 van shirtjes.
     
  6. Rietje88

    Rietje88 Niet meer actief

    Oh oh, ik twijfelde even met bestellen. Nu is iemand me waarschijnlijk voor geweest. Ze zijn ineens weg in de juiste maat :S
     
  7. Nemo2

    Nemo2 Niet meer actief

    Grrrr

    Rompers van hema vallen ook ruimer Miss dat een optie?
     
  8. xprincessx

    xprincessx Bekend lid

    17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    De wat basic rompers van Prenetal vallen lekker ruim, Ze zijn inderdaad van stretch. De andere rompers van Prenetal vindt ik niet zo fijn want die vallen best krap. Verder zoals Nemo2 zegt de rompers van de hema zijn ook erg fijn !
     
  9. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.173
    1.973
    113
    Hier ook een fan van de hema stretch rompers. Wibra heeft trouwens ook stretch rompers, die bevallen ook goed en zijn iets goedkoper dan die van de hema. Ik heb geen ervaring met de rompers van prenatal.
     
  10. Nemo2

    Nemo2 Niet meer actief

    Oja en lidl heeft ze soms ook, die vallen ook echt ruim :)
     
  11. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Ik ben fan van de hema rompers.
     
  12. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.636
    1.982
    113
    Vrouw
    Hier nog een grote fan van HEMA stretch rompers. Nooit andere gehad!
     
  13. hetlichtje

    hetlichtje Fanatiek lid

    3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had ook altijd ook de rompers van de Hema. Die van de prenatal trokken helemaal scheef, terwijl ze niet in de droger gingen.
     
  14. Rietje88

    Rietje88 Niet meer actief

    Ik ben verzot op sterretjes, ik vond deze specifieke rompers echt prachtig. En ze waren 9 voor 12 euro. Goedkoper heb je ze niet bij de zeeman ofzo. De hema rompers vind ik ook mooi, maar ik vind ze vaak zo duur. 1 romper voor 6 euro. En als je dan echt voor de goedkoopste gaat bij de hema dan heb je van die zwabberpakken.
     
  15. Nacho

    Nacho Fanatiek lid

    3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Bij ons vallen de rompers van prenatal die per set van 3 worden verkocht juist best krap, in de lengte althans. Ik heb een slank mannetje, dus in de breedte hebben we nooit last van krappe kleertjes. Wij wassen alle babykleertjes 'gewoon' op 40 graden en ik heb het idee dat ze daardoor ook nog wat krimpen.
     

Deel Deze Pagina