Hallo dames Mijn zoontje van nu 8 maanden is na de geboortebij het cb niet door de gehoor test gekomen toen ziin ze 2x thuis geweest en die waren ook niet goed Doorgestuurd naar het WKZ daar constateerden ze vocht a hter het trommelvlies gelukkig de oortjes in orde Nu ben ik al voor de 3e x geweest maar alsnog vocht achter het oor de mevrouw die de meting deed zei ook al dat niet goed was het gehoor en denkt dat het buisjes gaan worden Vrijdag ochtend krijg ik pas de uitslag van de kno arts Maar wil alvast wat ervaringen weten Hij heeft nu ook een oorontsteking en antibiotica voor Zijn er moeders in soort gelijke situatie hebben meegemaakt Alle tips en ervaringen welkom
Mijn zoontje was de eerste x 11 maanden. 1 dagje belabberd erna nooit meer last van gehad. Tot afgelopen september nu weer opnieuwbuisjes. Hij word volgende week 3.
Hoe kwamen ze erachter dan ? Ook vanaf de geboorte ? En hoe doen ze die buisjes onder narcose dacht ik toch
Hier buisjes ivm vele oorontstekingen. Zeer positieve ervaring. Voor 9 uur waren we weer thuis. Hij zit nu echt veel beter in zijn vel.
Yinthe heeft voor het eerste jaar 5 keer antibiotica gehad waarvan 3 voor ontstoken oren, ook naar de KNO en zat inderdaad vocht achter. Ook was haar neus amandel te groot dus heeft ze een behandeling gehad. 30 september idd onder narcose, ze ging er huilend in en kwam er overstuur uit... maar het heeft wel geholpen! Nog geen oorontsteking weer gehad en veel beter te spreken. Dit in combinatie met kiss syndroom waar ze voor behandeld is. Succes vrijdag!
Nou ze hebben gebeld en het worden buisjes Hij heeft aan beide kanten 45 decibel gehoorsverlies door het vocht dit was niet te zien maar wel doormiddel van meren Word volgende week terug gebeld hoe of wat Hoe gaat dat in ze werking die narcose lijkt me zo eng
Hier een van de kids met 8 maanden al. Heel blij dat we dat gedaan hebben, bracht echt een wereld van verschil.
Ze krijgen een kapje over neus en mond en daarmee vallen ze snel in slaap. De meeste kinderen huilen wel hard, want operatiekamer en zo'n kapje en al die mensen in steriele kleding is natuurlijk nogal wat. Zoals ze in slaap gaan, zo worden ze vaak ook weer wakker: overstuur dus. Dat is dan ook wel echt het lastigste stuk van het hele verhaal. Buisjes zelf stelt niets voor: eenmaal weer rustig konden we vlot naar huis.
Oké ben nog niet terug gebeld dat zou die week gedaan worden Zal maandag zelf maar eens bellen Want hij slaapt ook ineen zo slecht veel wakker steeds aan ze oren zitten. En hoop dan dat ze snel buisjes kunnen plaatsen