Waarom maken ze zoveel soorten babykleding? Volgens de lijstjes moet je standaard een aantal rompers maat 50 en 56 en wat pakjes hebben. Die heb ik ook, maar ik wil er nog wat bijkopen. Maar wat? Een romper is toch ondergoed en doe je die altijd onder een pakje? Ik heb vnl met korte mouw of zonder mouw omdat de baby in mei komt. Of zal ik nog wat rompers met lange mouwen kopen waar je dan alleen een broek overheen doet? Maar dan: wat trekken jullie de baby daar het liefst over aan? Een luierpakje met of zonder sokken? Een truitje met slobbroek of een pakje/pyama? Wat vinden/vindt jullie/jullie baby fijn? Je baby in alleen een romper laten slapen kan denk ik alleen als het hoogzomer is?
in het begin heel veel zachte kleertjes. geen hele pakjes omdat ik dat veel werk vindt het verschonen ik had langen mouwe rompers maar ja mijn meisje was in de zomer geboren.
Ik heb rompers met lange mouwen en daar doe ik een truitje overheen, voor de winter zeg maar. Voor de zomer zou ik denk ik romper zonder mouwen doen en dan een truitje eroverheen. Of zoals je zegt een romper met lange mouw en daarover gewoon een broekje.
Ik vind rompers niet zo mooi om alleen te combineren met een broekje, dat deed ik nooit. Dochter lag wel alleen in een romper als het erg warm was. Maar ze was toen al ouder en geen pasgeboren baby meer. Ik zou zeggen rompers korte mouw, mouwloos vond ik ook niet zo fijn bij die hele kleintjes. Slobbroeken vind ik ook niet zo handig. De sokken zijn vaak te klein of ze krijgen het voor elkaar om 2 benen in 1 pijp te krijgen. Ik had vooral lange broekjes zonder sokken eraan vast en daar deed ik een longsleeve op. Romper eronder en sokjes/slofjes aan haar voetjes. Pakjes uit 1 stuk gebruikte ik vooral later als pyjama. Lekker warm met slapen, maar echt mooi vind ik ze niet. Rompers lange mouw zijn straks vooral handig onder een t-shirt als het te koud is voor blote armen.
Zou niet teveel kopen maar eerst even een paar verschillende om uit te proberen. De ene sok zit veel beter dan de andere weet je welke goed zitten dan haal je die bij.
Een heel goed advies van Beagle! Niet alle sokjes blijven even goed zitten of liever gezegd een heleboel passen er voor geen meter. Inderdaad uitproberen en dan eventueel bijhalen. Van sokken heb je er niet zo heel veel nodig daar kun je vaak wel een paar dagen meedoen. De rompers broekjes en longsleeves haalde dat niet met een onderpoepende en onderspugende baby
hier vnl rompers met korte mouw of zonder mouw, vind het anders een hopeloos gewurm, al die lagen mouwen. verder heel veel boxpakjes, dus van die totale pakjes met voeten. super makkelijk. hebben knoopjes in het kruis om snel te kunnen verschonen, altijd warm, geen omhoogschuivende truitjes wat je met die kleintjes nog zo veel hebt en geen sokken die altijd uit gaan. verder wel wat tweedelige pakjes, maar dan wel echt van heel zacht materiaal. sokjes doe ik dan over de pijpjes van de broek heen. later als ze wat groter zijn maakt het niet zoveel meer uit, maar bleef wel zachte stofjes uitkiezen. ik heb biv een mega stoere tuinbroek in maatje 62 liggen, die welgeteld 2 keer aan is geweest, veel te stug
Zo hebben wij veel jurkjes. Super schattig om te zien. Maar 9 van de 10 zijn een drama om aan te krijgen. Zo stug! Dan is het al gelijk brullen.. aankleden is zowiezo al niet leuk. Alleen jurkjes met knoopjes van onder tot boven aan de voorkant, zijn handig...