Rompers verven

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Loderonde, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loderonde

Loderonde Actief lid

20 jan 2012
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Heeft er iemand ervaring met verven van rompers? Onze eerste is een meisje dus van haar nog veel roze en na de geslachtsbepaling veel roze rompers bijgekocht. Maar vorige week tijdens de 20 weken echo bleek het een jongen te zijn :D en alle rompers zijn van petitie bateau dus vind het sonde ze weg te doen.. Dus vandaar mijn vraag heeft er iemand ervaring mee? En zo ja blijft de kleur dan ook mooi?

Groetjes

2. Ja hoor, gewoon verf halen bij Kruidvat, in de wasmachine gooien en klaar :D Ik deed het zelf altijd met de hand, maar bij mij ging het altijd maar om één kledingstuk. Als je er zoveel hebt, is de wasmachine waarschijnlijk handiger. Daarna even een was draaien met alleen handdoeken en je wasmachine is ook weer helemaal schoon.

Met de nieuwe rompers zou ik trouwens gewoon teruggaan. Hier werd er altijd alleen maar gelachen als we zeiden dat onze zoon toch een dochter bleek te zijn en was ruilen (ook zonder bon) geen enkel probleem ;)

3. Loderonde

Loderonde Actief lid

20 jan 2012
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je! Ga het straks even proberen.

Terugbrengen/ruilen was goede optie maar had de kaartjes er al af..

4. Anders probeer je eerst een oude met de hand, kun je zien hoe het uitpakt :)

5. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Moet je niet eerst ontkleuren en dan pas verven?

6. Als je van licht naar donkerder (dus roze naar blauw) gaat niet hoor! :)

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Roze krijg je ook niet ontkleurd en polyester stiksels kleuren niet mee, dus de naden blijven roze. Roze/rood is erg hardnekkig en zul je hooguit paars kunnen krijgen....

Ik heb wel witte vergeelde rompers, roze geverfd. Maar denk dat geel + blauw groen zal worden.....

Deel Deze Pagina