Ik heb rompers gekocht bij de Zeeman. De mouwloze basic variant van 99 cent. Ik had al rompers van Baby Dump in maat 50/56. Heb nu bij Zeemand 62/68 gekocht. De rompers van Zeeman lijken wel 2x zo groot als de babydump rompers. Valt Zeeman groot uit of Babydump klein?
Mijn ervaring is dat Zeeman groot valt tot maat 68 ongeveer. De 74/80 rompers vond ik weer meer op maat vallen zeg maar.
Zeeman valt breed en totaal niet op maat. 98/104 was m'n zoon met 1 jaar al uit gegroeid terwijl hij met 2,5 nog zwemt in 98/104 van de Hema.
Ik pakje te romper mt 50 met mouw maar sjezus wat zijn die groot!! Volgens mij klopt er niks van die maat! Was bij de zeeman trouwens
Ik vind zeeman rompers vreselijk, onjuiste maten, 1x wassen en totaal uit model. Een grote uitzondering: de biocatoen strech rompers. Die zijn juist heel prettig en lijken om de strech rompers van de hema.
De rompers die ik van zeeman had/hem waren lang en smal. Na 10x wassen nog steeds netjes. Idd de maten kloppen niet altijd. Ik zou altijd een maatje kleiner kopen
Vind de rompers van de zeeman prima. Mijn ervaring is dat alles van de babydump eigen merk kleding heel erg klein valt.. Lijkt wel maatje kleiner. Dus de overgang is ws erg groot.