Op pad met kleine 'drama' ;)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door FutureMama81, 2 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Als ik met onze dochter even wil winkelen of iets is het de laatste tijd altijd huilen geblazen. Ik doe dit natuurlijk dan ook op een tijdstip waarop ze normaal slaapt. In de buggy inzet gaat ze (tot nu toe) gewoon niet slapen. Ik vraag me af hoe jullie dat doen? Kan toch moeilijk altijd thuis zitten :p

2. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Ik snap je post niet helemaal. Waarom ga je op pad tijdens haar slaaptijd? Is het niet zo dat ze juist daarom huilt (oververmoeid)?

Ik ging toe Kleintje nog sliep in de kinderwagenbak idd in zijn slaaptijd, maar in de buggyinzet slaapt hij eigenlijk zelden (ligt natuurlijk ook niet zo lekker). Sindsdien ga ik dus juist als hij wakker is en zorg ik dat ik terug ben voordat hij weer moet slapen.

3. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb de winterwagenzak in de buggyinzet, ook al is het nog niet zo koud en het zitje helemaal plat. Nu gaat onze dochter wel lekker slapen in de wagen.

4. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik ging met Milan ook altijd lopen of naar de stad onder zn slaaptijd toen hij nog in de wagenbak lag. Enkel sinds hij in de buggy zit wil hij zich mindersnel overgeven aan z'n slaapje.. Misschien is het toch de oververmoeidheid in combinatie met het niet willen overgeven aan zn slaap?!?!

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Als mijn zoontje niet zou slapen en overstuur zou raken als ik wegging, zou ik dit idd ook niet doen op momenten dat hij normaal slaapt. Je moet je uiteraard niet opsluiten maar als je kindje haar slaap zo nodig heeft en hier niet erg 'flexibel' in is, zal je toch tegemoet moeten komen aan haar behoefte, vrees ik.

Ik doe mijn zoontje in de draagdoek en die valt dan lekker in slaap of wordt tenminste niet onrustig. Zou je misschien ook eens kunnen proberen?

6. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Ik ga juist ook onder slaaptijd, want ze ze schreeuwt alles mij elkaar in bed en slaapt alleen in de wagen. Ligt wel een beetje aan de wagen, we hebben een Stokke en die kan prima plat, ze ligt eigenlijk nu nog beter dan in de bak, omdat ze iets rechter zit met haar rug en nogal veel spuugt.

7. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Die van ons kan ook wel helemaal plat. Ik laat haar voorlopig inderdaad maar gewoon thuis slapen en dan gelijk na de voeding maar even op pad ofzo.

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja misschien dat ze toch teveel prikkelingen meekrijgt en dus te nieuwsgierig wordt om te gaan slapen. Hier ook zo een mannetje hoor! Ik denk tot een maand of 6 in de kinderwagenbak slapen en daarna lekker thuis in bed. Ik ging toen juist lekker op pad als hij wakker was en lekker omzich heen kon kijken.

9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.820
    9.326
    113
    Gelderland
    ik ga ook altijd meteen na de voeding en zorg dt ik ongeveer weer terug ben als hij moe is. soms valt hij in slaap en soms blijft hij relaxt liggen in de buggy.

Deel Deze Pagina