Hallo! Ik heb een Phil & Teds Vibe en onze jongste gaat langzamerhand uit het nestje in het onderste stoeltje. Nu nadert de winter en vroeg ik me af of er een geschikte voetenzak is voor in de duokit. Past bijvoorbeeld die van MaxiCosi? Die staan nog redelijk geprijst op MP en zijn lekker warm. Iemand ervaring mee?
Ik heb een lodger bunker gekocht voor de duokit, maar moet nog ervaren hoe en wat. Bedoel je de maxi cosi voetenzak, zeg maar de kleine? Das toch erg klein, heb je niet een buggy voetenzak ?
De Bunker lijkt me juist zo onpraktisch groot voor het onderste stoeltje. Die past lijkt mij beter op de bovenste. Maar misschien vergis ik me? Ik heb een Bunker voor een andere wagen, kan inderdaad eens kijken of dat iets is. Ik heb die MC-voetenzak voor de oudste gehad, maar weet niet meer precies tot welke leeftijd die geschikt is.
De bunker is grof, maar qua lengte wel kleiner dan de gewone buggyvoetenzak die ik heb ( universele prenatal) ..... Ik denk gewoon proberen, ik weet het ook niet te klein is sowieso geen optie
Ik ga inderdaad eens even kijken hoe de zakken die we hebben liggen passen voordat ik iets nieuws koop.. Dank voor het meedenken!
Donderdag ben ik vrij. Dan ga ik de Lodger Bunker, een voetenzak van Quinny, een wikkeldoek van Lief en een voetenzak van Koelstra eens even testen. - to be continued -
Nou, ik heb ondertussen een paar opties uitgeprobeerd... In de duokit (dus het onderste stoeltje waar de jongste in zit) doe ik een wikkeldeken. De oudste heeft een voetenzak die ik nog had liggen, gewoon een grote van Koelstra. De Vibe kan nog steeds opgevouwen worden met de zakken erin, dus ik ben tevreden. Dank voor het meedenken!