Hoe werkt flessensterilisator.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lovelie, 17 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeieavond ladies,

Ik heb even een vraagje, heb zojuist alle flesjes alvast gewassen en gesteriliseerd. ...ik heb een magnetron sterilisatie ding van difrax....nu is mijn vraag wat je na het steriliseren doet, want de flesjes etc zijn nog nat als ze uit de magnetron komen. En ze staan nu al zeker 3u te drogen aan de lucht maar nog niet helemaal droog. Weten jullie dan Hoe dat gaat na het steriliseren?

Weet trouwens niet of ik in de juiste topic heb geplaatst...wist anders ff nie waar ie moest

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Je kan ze afdrogen met keukenpapier of n schone theedoek en dan in de koelkast bewaren tot gebruik.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Even laten afkoelen en dan mogen ze nat in de koelkast gezet worden. Maar als je ze nog niet gaat gebruiken gebeurt het sowieso nog een keer als de kleine is geboren:)

4. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik laat ze gewoon in de sterilisator staan heel de dag. Maakt toch niet uit dat ze nat blijven.

5. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de koelkast zetten is mij altijd aangeleerd

6. Arya

Arya Bekend lid

26 jun 2014
    847
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee, ik gooide alles in de vaatwasser.

Babyvoedingflessen - Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu

"Het volstaat om babyvoedingsflessen en spenen na gebruik goed te reinigen en te drogen. Dit kan het beste worden uitgevoerd in een goed werkende vaatwasmachine. Desinfectie door middel van uitkoken is na het gebruik van een vaatwasmachine niet nodig."

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Deel Deze Pagina