Hallo allemaal, Ik heb vorige week vrijdag te horen gekregen dat ik zwanger ben van de 2de kleine (ben nu rond de 7 weken zwanger), maar nu heb ik steeds een drukkend gevoel op de blaas en witte afscheiding, maar ook een branderig gevoel rondom de vagina. Nu is het zo dat ik afgelopen dinsdag een afspraak had bij de huisarts en deze klachten er ook al bij neer heb gelegd. Ik heb toen een medicijn gekregen voor een schimmelinfectie en ik moest mijn urine gisteren inleveren voor een blaasontsteking. Dit heb ik gedaan en heb ik gisteren te horen gekregen dat ik geen blaasontsteking heb dat alles brandschoon was in mijn urine. De kuur van de schimmelinfectie was ook maar eenmalig. Helaas heb ik er nu weer heel erg veel last van terwijl ik wel voldoende drink. Kan iemand mij hier misschien mee helpen??
Klinkt toch als schimmelinfectie. Zou regelmatig urine inleveren en nogmaals onderzoeken. Zelf veel last gehad van schimmelinfecties en blaasontstekingen. Na de eerste maand tot maand 7 . ( geboren met 34.5)zo had ik geen infectie of blaasonsteking een paar dagen later weer wel. Blijven onderzoeken zo lang je last hebt wat zeggen ze dan wat het is. Zou de verloskundige ook op de hoogte brengen.
Schimmelinfectie kan voortdurend terugkeren tijdens zwangerschap, omwille van de veranderde hormoonbalans. Dat is geen ramp, je mag daarvoor gewoon gyno daktarin gebruiken ( extern + intern spuiten).