Hoi, Ik heb nu al verschillende geprobeerd,de Swaddele me,de puckababy en nu de baby bubble maar ze komt er steeds uit....en de puckababy niet maar ze werd zo boos daarop... Nu wil ik er wel weer een aanschaffen maar weet niet welke. Waar hebben jullie goede ervaring mee? Groetjes,
Ik heb de Snug&Tug. Beviel erg goed: erg gemakkelijk om te doen en ze kwam er echt niet uit. OP youtube en op ikbenmama.nl (geloof dat de site zo heette) staan wel demonstratiefilmpjes.
Wat je zegt over de puckababy, had mijn zoontje ook. Hij werd (nu nog steeds eventjes) heel boos, als ik hem er in legde. Maar het resultaat was wel, dat hij binnen 10 minuten sliep. Ik moet hem nu heel vaak wakker maken voor de fles. Ondertussen heeft hij de puckababy mini al, deze is iets ruimer bij de armpjes. Heb je het al wel eens geprobeert om haar er iets langer in te leggen? Of heb je haar er direct uit gehaald, toen ze zo boos werd? Niet elk kind is natuurlijk hetzelfde, maar bij ons mannetje hielp dit wel.
wij hebben gewoon ouderwets ingebakerd met 2 losse doeken, in 1 woord IDEAAL!! Ze is nooit losgeraakt, lag altijd mooi strak ingebakerd. het vergt wat oefening, maar het werkt wel!
Op advies van de verloskundige, hebben wij de pacco inbakerdoek gekocht. Je kunt hem bestellen op internet, maar bij ons verkochten ze hem ook bij de thuiszorgwinkel. De doek bevalt ons heel goed, sindsdien is Sam een stuk rustiger, slaapt ze meer en beter en hebben we dus weer een ritme. Groetjes Tante
Die gebruikten wij ook. Bij het cb hadden ze ons uitgelegd hoe we dat moesten doen. En mijn vriend kon dat heel strak, vond ze heerlijk. En onze kleine kan zich overal uitwormen, maar dat lukte bij deze doeken niet, hoe kwaad ze zich ook maakte. Maar zoals Taliaa al zei, het vergt wel wat oefening en je moet zeker niet te bang zijn om het heel strak te doen!
Ik heb bij de oudste ook losse doeken gebruikt. Werkte prima. Nu heb ik daarnaast nog een PAcco-inbakerdoek, met klittenband. Die werkt ook heel goed, vooral omdat ik de losse doeken niet zo strak krijg als mijn man en de Pacco zit vanzelf heel strak. Nadeel vind ik dat het klittenband veel lawaai maakt, vooral 's nachts als ik even tussendoor wil verschonen.