kliertjes in de nek?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sim, 20 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

voel ik bij elijah, hij heeft er ook een paar pukkeltjes? zou dat daarvan kunnen komen?

2. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Dat kan. Kliertjes reageren op ontstekingen in het lichaamsgebied waar ze bij horen, dus ook huidontstekingen. Als ze niet verdwijnen kan je even volgende week naar je huisarts voor de zekerheid.

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Die kliertjes voel ik bij Lisa en Tim ook erg goed. Ze zitten vlakbij de oortjes en achter in het nekje... dat zijn de lympeklieren en de lymfeknopen.... is normaal dat je die bij kleine/jonge kinderen goed kan voelen.

4. sim

sim Niet meer actief

oh gelukkig, dat is precies waar ik het ook voel. nou ja, je kunt het ook allemaal goed bewegen en volgens mij heeft hij nergens last van, denk niet dat ik met een pukkeltje naar de huisarts ga, als ik denk dat hij ergens last van heeft wel hoor, of dat hij koorts zou hebben, maar ben bang dat ze me anders niet meer serieus nemen daar :)

maar moet maandag toch naar het cb, denk dat ik het gewoon even laten vallen zonder overbezorgd over te komen :D

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja dat kan je doen.. dat heb ik ook op die manier gedaan... wilde ook niet overbezorgt overkomen en heb de arts daarnaar laten kijken. Zij zei toen dat het dus de lymfeklieren waren.

6. sim

sim Niet meer actief

:) ik ben een drukte maker hoor! godzijdank voor dit forum :D

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh dit vroeg ik me dus ook wel es af, bij Alyssa voelde ik die dingen ook zo erg..maar is niks ergs dus.
    Idd fijn he dit forum..

8. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Bij Tara voelde ik laatst ook 2 van die kleine knobbeltjes achter in haar nekje. Ik maakte me natuurlijk meteen druk. Inmiddels heeft de kinderarts er naar gekeken en het is inderdaad niets ernstig. Gewoon lymfekliertjes. En bij baby's liggen deze vaak oppervlakkig en zijn dus goed te voelen. Geen zorgen maken dus!

9. sim

sim Niet meer actief

ga ik niet meer doen :D

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Mijn schoonzusje voelde ze hier voor het eerst.
    Ik dus meteen beetje bang.
    Toen de huisarts keer hier was toen heb ik het maar gevraagd en hij gaf aan dat het idd de lymfkliertjes zijn... pfff was wel geruststelling hoor.

Groetjes Daphne

11. sim

sim Niet meer actief

nou inderdaad, want je denkt gelijk aan enge dingen :(

Deel Deze Pagina