Dat dus. 1 heb er 1tje en vind het ideaal voor zoonlief. Hij heeft het snel warm en ik vind naar buiten gaan in alleen een romper zo blootjes. Ik heb er 1tje van T.uunte. Hebben jullie suggesties waar er nog merr te koop zijn voor een klein prijsje? Mag ook 2e hands (maat 74)
Mwah Hema (online) niet. H&m nog niet gecheckt. Ik merk dat ik ook kan zoeken op kruippakjes of boxpakjes.
Soms noemen ze het ook pyjama´s, bijv. bij Zara. Succes, want zijn leuke dingen! Wij hebben er heel veel van carter´s, een amerikaans merk.
Ik heb voor mijn dochter standaard een pak van 5 mouwloze witte rompers van de Hema. Dan vaak enkele 'mooie' voor erbij, maar zeker altijd in elke maat dat 5-pak. Super handig en ze passen goed. Edit; ik lees niet goed, er moeten ook pijpjes aan zitten! Dan moet je denk ik niet zozeer kijken naar rompers, maar dat heet dan meer kruippakjes of pyjamapakjes enzo.
Ik ben op de goede weg. Heb iets gevonden via mp , maar vind het nog een beetje aan de prijs. Ik google nog even verder. Bambam vind ik alleen rammelaars en decoratie en zo. Of kijk ik verkeerd?