Ik ben in september uitgerekend en heb nu voornamelijk korte mouwen in maat 50 (stuk of 6) en 56 (ook stuk of 6). Van beide maten een paar met lange (3 stuks) en een paar zonder mouwen (2 stuks). Heb alles neutraal en wil na de geboorte natuurlijk wel iets in de goede kleur. Dus laat het nu eerst hier bij en ze zijn dan snel genoeg gehaald en besteld. Eerst testen wat we fijn vinden (zowel model als lengte mouwen). Als het een koude winter is is lange mouwen misschien lekkerder, maar vooral binnen is de temperatuur wel redelijk constant vaak. Maar goed, ook ik heb geen ervaring dus lees dit topic graag mee
Ik had nooit problemen met lange mouwen... maaaar als ik nog eens rompers moet kopen voor een babytje, dan mouwloos. Bij kou doe je er toch een truitje over en bv nog een vestje/jasje/warm pakje/wikkeldoek...
Bedankt voor jullie reacties! Mijn twijfel is ook niet of ik me wel zou redden met rompertjes met lange mouwen, maar meer wat een kindje nodig heeft in de eerste weken in die periode. Maar ik ga van maat 50/56/62 van alles wat qua mouwtjes in huis halen. Dan kunnen we als de baby er is kijken wat nodig en praktisch is. Bedankt!
Hier een aug baby gehad en die droeg toch regelmatig lange mouw rompers. Nooit een probleem mee gehad. Tip: primark heeft goedkope rompers (7 stuks voor 10 euro in een pak). Qua pasvorm we wat wijd maar vond ik nooit een probleem bij een baby zit het toch niet Slimfit. En bleven mooi in de was. Sommige duurdere rompers waren wel beter van pasvorm maar wij hebben in iedere maat altijd zon pak gehaald (vaak met korte mouw een pak en lange mouw). Zeker om te testen misschien fijn.