Mijn zoontje draagt altijd rompertjes van de HEMA (die 2-pack rompertjes) Nu is het zo dat hij al een hele tijd maat 62/ 68 heeft maar daar qua lengte nu niet meer echt goed in past, qua breedte wel. Daarom heb ik nou maar maat 74/80 gekocht maar deze zijn echt veeeeel en veel te ruim!!! Ziet er gewoon niet uit want hij kan er haast in zwemmen haha! Nu vroeg ik me af: zijn er rompertjes die bijv. wat rekbaarder zijn? Of waarbij het verschil tussen de 2 maten niet zo groot is?
Hema organic stretch rekken behoorlijk. Misschien scheelt dat iets? Zijn wel wat duurder. Misschien zou dat iets kunnen zijn ter overbrugging?
Er zijn toch ook genoeg winkels (ook de Hema) waar je ook 'losse' maten kan kopen?! Dus gewoon maat 68 of maat 74? Ik heb zelf de vierpaks rompers van de Hema, losse maat.
Of zo'n tussenstukje kopen om de romper te verlengen (of zelf maken!)? Romper verlengers, Little Extensions
Ik ben zelf fan van de rompers van de H&M. Heel rekbaar, gewoon 1 maat en blijft heel mooi. En 3 voor een tientje, ook niet vervelend!
Bij C&A hebben ze ook rompers in 1 maat en die van bio cotton zijn heerlijk. En ook niet slecht geprijst 5 voor 6,90.
Oh, ik wist helemaal niet dat de Hema nog meer soorten rompers heeft. In ons dorp zit ook maar een kleine Hema dus waarschijnlijk verkopen ze die daar ook niet. Ik zal ook eens gaan kijken bij de C&A en H&M. Thnx voor de tips!
Ja, Hema heeft ook hele rekbare elastische rompers. En je kunt ook van die inzetdingen kopen voor in rompers, (tenminste: een paar jaar terug nog wel). Die kun je er dus in knopen als de romper te kort wordt Is gewoon een extra lapje stof met aan twee kanten drukkers erop
Wist geeneens dat dat bestond!! Ideaal zeg. Had ik dat nou maar geweten toen m'n zoon nog jonger was.... Die hing altijd ergens tussen de maten in en met rompers was het helemaal een ramp! Ik ga je linkje in m'n favorieten zetten
Idd de stretch rompers van de hema. Dochterrlief heeft nu maat 80, dus 74/80 van de rompers, maar de 62/68 draagt ze ook nog steeds Zitten prima!!
Stretch rompers van de Hema vind ik ideaal! Als het wat krapper wordt dan rekt het mooi mee Ik vind losse maten niet handig, die gebruik ik dan maar zo kort. Die tussenstukjes vind ik trouwens geniaal