Ik kreeg vandaag een mandje met allerlei cadeautjes voor de baby van 2 vriendinnen. Zij hadden daar allerlei babyverzorgingsproducten van Etos ingedaan......wat blijkt.....dit ruikt (vonden wij) precies het zelfde als de zwitsalproducten! Denk dat dit ook wel aanzienlijk in de prijs zal schelen. Ik weet natuurlijk niet of het zelfde werkt als Zwitsal, maar wellicht een tip voor mensen met een wat mindere portomonee, die toch verslaafd zijn aan de geur van Zwitsal!
Vindt het ook niet naar Zwitsal ruiken, ben enorm fan van Etos (vooral de desinfecterende handzeep en wasgel ruiken heerlijk!).
Zwitsal ruikt veel sterker. Té sterk, veel te geparfumeerd voor tere babyhuidjes. Ik gebruik ook alles van Etos, ruikt heerlijk, niet overdadig en kost maar een kwart van Zwitsal. Zwitsal moet het echt van de naam hebben.
weet (nog) niet hoe het met babyproducten is, maar de mama-producten van zwitsal vond ik véél te sterk ruiken (zal wel komen doordat ik met mijn zwangere neus alles veel beter ruik nu ), en die van etos vind ik superfijn. twijfel vor de kleine nog tussen spul vd etos, en dat nieuwe vd bodyshop (ook proefdiervrij). ik zie wel tzt.
natalis heeft ook een heerlijk babygeurtje..ook proefdiervrij ...is alleen maar online of via zorgwinkel te krijgen...ik had een flesje bodymilk in mijn kraampakket...heerlijk !...heb meteen bij besteld op internet
Ik vind de geur er ook erg op lijken hoor. Vind de Etos producten echt een feestje, gebruik ze graag. Zwitsal ook trouwens maar Etos is toch lekker goedkoper. Alleen billendoekjes blijf ik toch liever Zwitsal gebruiken. Maar die van Etos staan op nr. 2!
Hier ook Etos! Wat zachtere geur als Zwitsal, En Frederike, ik heb van Menzis de hele lijn van Natalis in mijn pakket gehad. Vind het ook erg lekker ruiken!
Tot nu toe hier ook een Etos-baby. Ik vond toen ik zwanger was Zwitsal echt heel HEEL erg stinken! Naar mijn gevoel was het veel te sterk voor mijn kleine lieve tere baby. Etos ruikt milder en prettiger en ik heb sinds de geboorte tot nu bijna alleen maar Etos-producten gebruikt. Nu begint mijn dochtertje groter te worden, en begin ik te neigen naar de zwitsal-kant op. De geur staat me ook niet meer zo tegen... Maar Etos is fijne kwaliteit hoor. Ik zweer bij de bodylotion (die blijft fijner dan die van zwitsal)maar bijvoorbeeld baby-olie vind ik van zwitsal weer fijner.
Ja dat had ik ook! Ik ging bijna over mijn nek van die mama lijn van Zwitsal en dacht dat het kwam door de zwangerschap maar als ik het nu ruik ga ik weer zowat, dus weggegeven aan mijn toen zwangere schoonzusje
Hier ook een fan van de etos producten. Ik vind het ook een beetje een zwitsalgeurtje maar met het voordeel dat ik er geen kind met een rode huid van krijg. Zwitsal was hier echt geen succes.
ook te krijgen via Dirx drogist! Heb de hele lijn toendertijd gekregen, en nagevraagd waar het te koop was. Ook de handzeep is erg lekker van Natalis
De producten van dermocare (nijntje op de flesjes) vind ik ook erg lekker ruiken en fijn in gebruik. Vooral de tubes babycreme gaat hier hard.