Ons ukkie is ook nog maar net maat 68 uit gegroeid. Rompertjes van V & D en die van het kruidvatbevallen het best. Prettigst vind ik die met die overlappende schoudertjes, als je snapt wat ik bedoel, ipv knoopjes bij de hals. Die knoopjesdingen rekken niet mee dus trekken niet lekker over haar hoofd.
Voor zomers vind ik korte mouwen of geen mouwen ideaal. Maat 62/68 droeg ze vanaf een maand of twee. Die overslagrompers leken me ook wel fijn, maar binnen de kortste keren knalden die drukknoopjes aan de binnenkant er af. Petit Bateau verkopen ze in veel babyspeciaalzaken, die zijn inderdaad smaller (mooie rompers, maar wel prijzig). Bij de Makro heb ik ze ook gezien. Hier de rompertjes van V&D of de Hema die goed bevallen. Prenatal vind ik kwalitatief minder en Kruidvat ook, al heb ik daar wel een paar van, omdat die vaak een soort tussenmaat hebben, die de rest niet heeft.
Tja, ik heb ze in Knokke gekocht, maar dat is wellicht niet naast de deur? Verder verkopen ze ze bij de betere babywinkel en misschien ook wel online? Ik weet niet waar je woont?
Petit Bateau bij het Kruidvat lijkt me stug Ze zijn inderdaad niet goedkoop (twee voor 18 euro) maar ze blijven echt supermooi! Ook in de was en de droger. Mijn dochter heeft ze nu nog aan die van familie zijn geweest, en die kids zijn nu al een jaar of acht! En nog steeds zijn ze even mooi.
hier zijn ze online te koop: www.minirepublic.nl www.bimbambini.nl www.babylol.nl Ik heb deze sites zelf nog niet gebruikt...
Tjah Knokke, mijn ouders hadden ze meegenomen uit Spanje (of misschien wel uit Frankrijk), dan is Knokke toch iets dichterbij.. .. Maar ik was ze in NL nog nergens tegengekomen. @ Poema; hartstikke bedankt..!!
Zie je wel, leek mij toch ook al inderdaad... Haha! Iemand zei eens tegen me dat dat fijne rompers waren en op mijn reactie dat ik 10 a 20 euro per romper wat veel vond zei zij toen dat de Kruidvat ze wel eens had.
korte of zonder mouwen had ik voor isa gekocht. maar hij was dan wel in mei geboren en was toen wel lekker weer. in de winter had ik voor isa rompertjes met lange mouwen gekocht. het is wel onhandig, maar je baby heeft het wel warm genoeg met het rompertje lange mouwen
Ik ben uitgerekend in augustus. Heb 2 rompers met lange mouw (maat 50) 4 a 5 rompers met korte mouw (maat 50)
Die draagt ze nu! Al vrij lang trouwens, minstens een maand, misschien zelfs al anderhalve maand. En ik denk dat ze er nog wel een tijdje in past.