rompertjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lindarobin, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    20+ in maatje 50-56 en dan nog een aantal in maatje 50.

Nu zit onze zoon in maat 62-68, hebben we er ook 20+ van. Hij krijgt minimaal één keer per dag schone kleding aan.

Als je bang bent voor de dagen dat je wel vijf keer moet verschonen (dunne poep en zo ;)), koop dan al wat van de volgende maat. Dan grijp je in ieder geval niet mis en hoef je niet acuut te gaan wassen.

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik ben denk ik begonnen met een stuk of 15. Later nog mouwloze bij gehaald omdat het erg warm was.

3. lindarobin

lindarobin Actief lid

19 jan 2011
    143
    0
    0
    tnt postbode
    nieuw weerdinge
    ik heb er nu een stuk of 20 in maat 50 56 en in maat 62 heb ik nu een stuk of 10 moet eerst maar genoeg zijn haha
    bedankt voor jullie reacties:)

4. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik heb er heel veel in maat 50, 56 en 50/56! Toch zeker wel 25. Ik had er zelf al best wel een aantal gekocht, en toen kreeg ik een tas met kleertjes van mijn zus, die zij voor haar dochtertje had, en daar zaten er ook een heleboel in. Maar het is wel fijn om er veel te hebben, want je grijpt nooit mis als er veel in de was zitten. Ook in 62/86 heb ik er wel iets van 15-20.

Ik heb ook rompers van de hema in 50/56. Ze is nu bijna 3 mnd en draag die nog steeds. In het begin waren ze idd wel vrij breed, maar nu gewoon normaal. Die van zeeman zijn idd heel groot, ze zwom er echt in! Nu ze daar echter de lengte voor heeft, vind ik ze wel mooi vallen: ze vallen mooi smal om haar heen, mooier dan die van de hema. (Maar ik heb dan ook een smal meisje.)

Toen ze buikgriep had heeft ze er binnen 24 uur wel 8 doorheengejaagd! Als het niet met spuitpoep was, dan was het wel met spugen en regelmatig ook met beide tegelijk. (En dan was er nog een incidentje met plassen op het aankleedkussen. ;))

Ik zou trouwens zorgen dat je een aantal effe witte rompers hebt en niet alleen maar met leuke printjes. De printjes schijnen namelijk vaak door de kleertjes heen als de kleertjes gewoon katoen zijn en de print contrastrijk is. (Daar heb ik dus die effe witte van de zeeman voor gekocht.)

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    rompers van Frendz en H&M zitten goed, H&M valt wel groot. Hema valt ook groot. Prenatal zit ook prima.
    ik had er denk ik 12 in 50/56, 15 in 56, 15 in 62.

Rompers met lange mouwen bijna niet aangedaan z´n gedoe met dat mouwtje dat dan weer niet goed zit als je er een longsleeve overheen doet. Vooral van de Hema zijn de mouwen ERG lang, moest ze steeds omvouwen...wat een gedoe, nu alleen nog romers met korte mouwe/geen mouwen. of lange mouwen maar dan alleen van de H&M die zijn mooi smal en zitten goed om de arm heen

Deel Deze Pagina