geboorte kaartje met foto,

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door babydreame, 12 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ik heb een vraagje tegen woordig is geboorte kaartje met foto heel erg leuk en je ziet het ook steets meer.
    ik vraag me dus ook af of er hier meiden zijn die dat ook willen of gedaan hebben, buik of baby of buik en de handjes van je kindje b.v en hebben jullie ze zelf gemaakt of gewoon besteld zijn ze duurder dan de gewone kaartjes b.v

of

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, wij gaan dit ook doen.

Ik had eerst al een aantal van die standaard boeken van de drukker bekeken. Daar stonden een paar voorbeelden van in. Maar je moet dan dus apart het kaartje bestellen en apart de foto's laten drukken. Dat vonden wij een beetje veel werk, en een stuk duurder, want dubbelop... en ook waren al die kaartjes het net niet voor ons.

Toen zijn we dus een beetje op internet gaan snuffelen, en toen kwamen we uiteindelijk bij DEZE site uit.
    Hier heb ik dus een beetje lopen rommelen. Ik vind de site heel makkelijk in gebruik. (ik als internetdombo kom er aardig wijs uit) Foto op de voorkant, gedichtje en tekst in de binnenkant, en een proefdruk aangevraagd. De prijs van de proefdruk vond ik behoorlijk meevallen, en de kwaliteit van de kaart was echt super.

Ik vind het dus echt een aanrader en wij gaan hier dus zeker onze kaartjes bestellen.

3. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik heb die van ons zelf ontworpen. Ik heb zelf de foto's gemaakt, heb die zelf bewerkt en via een site heb ik er een geboortekaartje van gemaakt. Daar heb ik een proefdruk van gemaakt en met die proefdruk ben ik naar een drukker gegaan hihi..
    Resultaat mocht er wezen! We hebben alleen maar enorm positieve reacties gehad, iedereen vond 'm prachtig :D

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, ook zelf gedaan via geboortepost.nl, heel makkelijk om te doen.

Deel Deze Pagina