romperverlengers wie ervaring?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door minimuts, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    haha... nou, ik ga ze toch maar bestellen. Zo handig ben ik niet met een naaimachine. Dan ben ik een uur bezig en kost het me drie rompers voor 3 verlengers. De luxe om ze gewoon bezorgd te krijgen gun ik mezelf dan maar :) dank voor je ervaring vlinder!

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.815
    4.057
    113
    Het lijkt mij eerlijk gezegd helemaal niets.
    Ik heb liever gewoon rompertjes in elke maat en ik heb er nog nooit last van gehad dat demi door de vorm rompertjes niet paste.

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Het lijkt me idd praktisch voor mensen met dunne lange baby's !

4. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Voor katoenen luiers lijkt het me idd handig.
    Denk dat ik ze zelf maar ga maken !

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nee hoor, ik 'ken' musje en ze heeft nog veel meer andere leuke spulletjes in haar webwinkel die ik niet kan maken :D en er zijn genoeg mama's die geen versleten rompertjes hebben en het is idd wel zo luxe om ze te kopen en laten bezorgen. Ze heeft ook echt kwaliteit en ze zijn mooi!

6. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Ehm.... waarom werkt het niet bij rompers met lange mouwen?

En over de eerste opmerking: onze dochter zit qua gewicht zo ongeveer op het gemiddelde van de groeicurve, maar ze heeft behoorlijk dikke bovenbenen. Ik zei gister nog: het lijkt wel of alle melk in d'r benen gaat zitten. Wij hebben dus rompers die van onderen te strak zitten, omdat de gaten voor de benen echt te klein zijn, maar van boven nog echt prima zitten. En een grotere maat slobbert dan om haar lijfje. Dus misschien is het niet zo'n gek idee!

7. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    Owjee... als het maar geen voorteken is voor later :) alles bij haar benen erbij...

Het lijkt me inderdaad wel een oplossing voor jullie dochter... En met lange mouwen denk ik dat het niet werkt als je ze wilt gebruiken om een maat over te slaan. Dan worden mouwen te kort. In jullie geval zullen mouwen juist vaak te lang zijn bij de maat rompers die ze aan moet?

8. Swietie

Swietie Nieuw lid

11 mei 2009
    2
    0
    0
    Ik heb ze een paar weken geleden gekocht, en ze zijn echt wel goed! De rompertjes 50/56 werden namelijk te kort voor mijn dochter, maar 62/68 zat dan weer véél te ruim (vooral in de breedte). Dus met die extenders kan ze verder haar rompertjes 50/56 gebruiken, tot ze in die 62/68 rompertjes past (Hema). Ik gebruik het dus niet om een maatje over te slaan, maar wel om het verschil tussen twee maatjes te overbruggen.

9. EmyD

EmyD Niet meer actief

Lijkt mij wel ideaal. De rompertjes van bv de Hema zij allemaal van die rare brede modellen (of is mijn dochter een raar smal modelletje..;)). Ik heb ook het liefste rompertjes van Petit Bateau, maar ja, die zijn ook niet goedkoop..
    Maar de romperverlengers zijn dus alleen maar verkrijgbaar via die webwinkel van de link in het eerste berichtje..???

10. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    Misschien even googlen op romperverlenger ofzo... hoe noem je zoiets anders? Ik ben ze nog nooit eerder ergens tegen gekomen...

11. Swietie

Swietie Nieuw lid

11 mei 2009
    2
    0
    0
    Googlen op romper extensions en je komt zo op de juiste site terecht ;)

12. mij lijken ze ideaal, Bram heeft een vrij lang bovenlijf vergeleken met zijn armen. De rompertjes mt 50/56 worden nu te kort aan de onderkant, maar ik moet de mouwen nog wel omslaan!

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Idd, wat al gezegd wordt. het lijfje wordt langer door de verlenger, maar de mouwtjes niet.
    En je baby wordt ook dikker.
    Leg maar een 50 en een 68 romper op elkaar dan scheelt dat ook flink in de breedte van de romper.
    Gewoon je rompers bij de Hema in de actie halen of bij de zeeman of Wibra.

14. EmyD

EmyD Niet meer actief

Ja..maar die zijn zo breed.. ;)

15. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    conclusie is dus: het is handig als je kindje afwijkende maten heeft of als je rompers hebt die geen mouwtjes hebben.

Denk dat ik overtuigd ben :)

16. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    ...en ik heb ook vaak genoeg rompers die nog wel pasten, weg moeten gooien omdat ze verwassen waren, of poepvlekken er niet meer uit gingen ;)

Deel Deze Pagina