Mijn man laat net een beker koffie van de trap naar beneden vallen (hij had zijn koffie mee naar boven genomen). Echt alles zit onder de koffie: mijn hele trap, muren en plafond! Echt balen!!:x Trap heb ik nog wel schoon gekregen, maar muur en plafond is een ander verhaal. Iemand een idee of ik het er nog af kan krijgen? Of wordt het opnieuw verven??
Je man heeft de koffie laten vallen en jij bent de trap aan het poetsen? Lekker je man laten doen voortaan zou ik zeggen Hoop dat de muren nog schoon wordn, anders je man aan het werk zetten met de kwast.
ik zou het hem ook zelf laten doen, wat zit er op je muur? behang lijkt me een stuk lastiger schoon te krijgen.
Hebben wij vd week gehad in de woonkamer, vent heeft er maar weer een roller overheen gedaan. Moet eigenlijk nog een keer want je ziet het er doorheen. Wij hebben die huis sinds jan en hebben de muren laten stuken en hebben het daarna geschilderd met latex. Heel mooi, lekker licht en strak maar je ziet er ALLES op en je krijgt er niets vanaf.
Weet niet hoe het met jullie mannen zit... Maar als ik dat MIJN man zou laten schoonmaken weet ik zeker dat t nooit meer goed komt!
billendoekjes..en dan liefst die van de lidl....werken supergoed! billendoekjes krijgen alles eraf.....zelfs olie...
Bij de Blokker kan je van die sponzen kopen van Dr. Power, ik krijg alles ermee schoon. Ook in de keuken bij de prullenbak is de muur regelmatig wat viezig, spons nat maken en alles gaat eraf!!
Dasty! van de Wibra. Als je uiteindelijk toch opnieuw moet schilderen, vraag dan even naar een primer voor over de vlekken. Anders komen ze er gewoon weer netjes doorheen.