Hoi meiden, Zo he he ben thuis. Ze hebben 2 emmy`s teruggeplaatst. Nu maar hopen dat ze blijven zitten. Er waren er helaas niet meer bevrucht dus het is bij deze 2 gebleven. Met jullie ook alles goed? Liefs Romy
Gefeliciteerd met jullie emmy's "on board"! Nu ga ik voor jullie duimen dat er over 2 weken een positieve test uit komt. Heel veel succes en sterkte met deze 2 lange weken. Ga leuke dingen doen en zoek lekker veel afleiding. Als je maar goed voor jezelf blijft zorgen en alleen dingen doet waar jij je goed bij voelt. Hier een pauze. Eerst konden we 2 maart terecht, nu kregen we vorige week vrijdag een brief, dat deze afspraak niet door kan gaan en verplaatst is naar de 23e. Pfff... Nou ja, ik zoek gewoon lekker veel afleiding en dat helpt wel. x M
Jeetje m&m dat is ook rot.... Ik vond 2 weken wachten al vervelend. Ja idd moet je maar leuke dingen gaan doen en achteraf gaat de tijd toch best snel. Maar ik weet ook dat als je er midden in zit het helemaal niet snel gaat. Heel veel sterkte in ieder geval. Liefs Romy
Hee Romy, Ik duim hoor voor een goed resultaat over 2 weken! Wij moeten ook even verplicht wachten. Er moet eerst een evaluatiegesprek worden gehouden voordat je verder mag. Dat gesprek staat voor 3 maart gepland, dat is waarschijnlijk net rond mijn menstruatie en dus hopen we dan gelijk ingepland te kunnen worden voor de cryo-terugplaatsing. Groetjes, snoopy
He snoopy, heb je een cryo-terugplaatsing? Ik wist niet dat je daar ook zo lang voor moest wachten. Ook balen nou ja tegen de tijd dat ik mag testen heb jij je gesprek. Spannend voor ons beide.... Bedankt allemaal voor het duimen, ik duim met jullie mee.... Liefs Romy
Hee Romy, Ja wij hebben 3 cryo's in de vriezer liggen. Ik had gehoopt dat we gelijk door zouden kunnen, maar helaas wil het ziekenhuis eerst evalueren hoe het IVF traject is gegaan en op basis daarvan bekijken hoe de cryo's teruggeplaatst gaan worden (eigen cyclus of kunstmatige cyclus). Aangezien ik een (redelijk) regelmatige eigen cyclus heb, hoop ik erop dat we gelijk ingepland kunnen worden. Maar ja ... het blijft afwachten. Groetjes, snoopy
Hey hey... Hoe gaat het nu? Hopelijk heb je veel afleiding, aangezien je niet veel op het forum bent. En dat is dan hopelijk een heel goed teken. Mag je maandag testen? Ik duim nog steeds voor je! x M
Hoi m en m, Ben inderdaad niet veel meer op het forum. Ik heb net ziekenhuis gebeld en mag woensdag pas testen omdat ik laatst nog pregnyl heb gespoten. Maar het gaat goed, ben er niet zo heel erg mee bezig. Bedankt in ieder geval voor je belangstelling.... Gaat met jou ook alles goed? Liefs Romy
Fijn te horen dat het goed gaat. Hier gaat het dagelijks leven ook gewoon zijn gangetje. Ik ben op het moment helemaal niet met het IVF gebeuren bezig. Na de domper van de 1e ronde en dat de afspraak 3 weken verzet is, heb ik besloten te solliciteren. Dat was ik eigenlijk al veel eerder van plan, maar ik schoof het steeds voor me uit. Met het idee dat we zwanger wilden worden. Maar ja, nu zijn we inmiddels meer dan 2 jaar verder en is de 1e IVF mislukt. Toen voelde ik ineens zoiets van dat het solliciteren toch maar moest gebeuren. Het klinkt heel zweverig, maar net of dat me ingefluisterd werd. En ja, als we over 2 jaar nog niet zwanger zijn, dan zijn we in totaal alweer 4 jaar verder. Ik ben nu bijna 35 en werk al weer 9 jaar bij hetzelfde bedrijf, nu kan ik wellicht nog gemakkelijk overstappen. Ondanks de crediet crisis wil ik de stap zetten. Het neemt allemaal niet weg dat we doorgaan hoor, maar wel dat we het even op een lager pitje hebben gezet, totdat er meer zekerheid is. Klinkt het logisch...? Wat het forum betreft, ik kom af en toe nog even kijken hoe het de meiden van de 1e ronde IVF in januari 2009 vergaat. En ik verwacht van jou natuurlijk die positieve test aanstaande woensdag! Dikke knuffel M
Hallo meiden, hier is het wachten,wachten en nog is wachten. Volgens de gyn mag ik woensdag pas testen, dan zou de pregnyl helemaal uit mijn lichaam zijn. Vanmorgen getest(kon niet wachten) en die was positief dus nu nog 2 dagen wachten om te kijken of dat inderdaad van de pregnyl was of misschien toch van ons wondertje! Dus nog even geduld. Met jullie alles goed verder.... Liefs Romy
Ooooh.... Spannend meis! Ik duim heel hard voor dat wondertje! Dat zou toch helemaal geweldig zijn! Dikke knuf, M
Hee Romy, Ook ik kwam weer eens kijken of je al nieuws had. Spannend een positieve test, ik duim zo voor je dat je woensdag nog steeds een positieve test in handen zult hebben! Sterkte! Liefs, snoopy
Ja spannend he meiden! Kan bijna niet meer wachten, mar ja ik heb er net 2 wachtweken opzitten dus deze 2 kunnen er ook nog wel bij. Met jullie alles goed. Liefs Romy
Hee Romy, Spannend hoor, nog een dagje wachten en dan weet je meer! Ik duim nog steeds voor je hoor! Wij hebben vandaag ons evaluatiegesprek gehad en ook gelijk het startgesprek voor de cryo terugplaatsing. Zodra ik ongesteld ben, mag ik bellen om ingepland te worden! Het zal in de natuurlijke cyclus gedaan worden, dus geen hormonen YEAH! Sterkte nog tot morgenochtend! Liefs, snoopy
Hey Snoopy, Beter zeg dat je geen hormonen hoeft te gebruiken dit keer... Bedankt voor het duimen, ben in ieder geval nog steeds niet ongi en ook geen ongi klachten ook dus hoop dat dat een goed teken is. Vandaag ging heel erg langzaam voorbij, die 2 weken vond ik best snel gaan maar vandaag.... verschrikkelijk. Maar mag niet klagen he beter dit gevoel dan ongi. Veel liefs Romy
Helemaal geweldig meis! Volgens mij kan het niet anders dan positief zijn. Nog één nachtje! @ Snoopy, fijn dat je nu zonder hormonen de TP kunt krijgen. Ik zal voor je duimen. (Als onze afspraak van gister niet was verzet, lagen we weer gelijk. Helaas hebben ze in het UMC onze afspraak 3 weken verplaatst...) Heel veel succes morgen, Romy! x M