Hoi meiden, Eindelijk is het dan zover....ik heb getest. En.....hij is posi Ik moet het nog even tot me door laten dringen en geloof het nog niet helemaal. maar eindelijk...... nu maar het ziekenhuis bellen en op naar de 1e echo. Bedankt voor jullie duimen..... Liefs Romy
Ik las het goede nieuws in een ander topic, maar ik kom je hier maar even feliciteren: Gefeliciteerd!
Hee Romy, Wat goed! Gefeliciteerd! Geniet er lekker van en nu maar hopen op een voorspoedige zwangerschap! Liefs, snoopy
Van harte gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het nog niet tot de doordringt, ik hoop dat dat snel gaat gebeuren en je kan beginnen met genieten
GEWELDIG! Ga lekker genieten van het zwanger zijn. Ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen. Dikke knuf, M
hey meis, waar blijft die prachtige foto van die super test! hihi, ik ben echt zo blij voor je. geniet er lekker van. heb je het ziekenhuis al gebeld om door te geven dat je zwanger bent, of moet je het nog even laten doordringen? Liefs Lena
Hoi miepie80 bedankt voor je felicitatie! @Lena, hoe dat moet met die foto`s dat weet ik allemaal niet hoor sorry en heb net zh gebeld moet maandag 16 maart voor 1e echo.... Spannend he en jij?
Romy, ik heb je gevolgd bij het topic wachtbankje. Dus van mij uit....GEFELICITEERD! Ga er lekker van genieten meis en wat heb je een mooie banner, super! Liefs Nikkie