Al een tijd heb ik allerlei vage klachten, ik verga niet van de pijn maar prettig is het ook niet. Goed omschrijven is ook lastig en wat vertel je wel/niet. De opsomming: - Zere handen, soms allebei, moeilijk dopjes ergens afdraaien, krachtverlies, af en toe valt iets zomaar uit mn handen. Bij rust soort moe gevoel in handen, na veel rust geen last meer. - Soms zere linker arm, vanuit bovenarm. - Al heel lang last van mijn nek (ws door haren trek incidenten op mijn werk) En pijntjes overal en nergens door mn hele lichaam. Iemand enig idee? Ja naar dokter maar ben al zovaak met rust afgescheept dat ik me niet serieus genomen voel
Dat klinkt echt heel naar. Misschien een second opinion bij iemand anders zijn of haar arts? ik heb geen idee maar klinkt niet goed. heel veel sterkte ermee
ik vind het toch wel lichtelijk neigen naar een nekhernia! ben je met al deze klachten al eens bij een arts geweest? zo niet, zou ik het toch echt even doen! is heel makkelijk uit te sluiten door een scan!
Second opinion aanvragen... k Loop zelf ook al jaren te kloten met dit soort klachten en ben n paar weken geleden eindelijk (!!!!!!!!!) doorgestuurd naar de neuroloog... En as dinsdag wordt er n injectie gezet (ben vreselijk nerveus ervoor ).... En anders kijken of je via de fysio wijzer kan worden... Succes! Knufs... P.s. k Heb mn huisarts zover gekregen door te zeggen dat k n kleine man heb thuis en dat ik die WEL moet kunnen tillen e.d.
klinkt nogal als carpaal tunnel syndroom, zoek maar eens op internet, je kunt er heel veel info over vinden. het is te onderzoeken met een EMG door de neuroloog.
Ik dacht dus ook gelijk aan een nekhernia! Of misschien,klinkt heel stom,een verwaarloosde griep. Dat had ik vorig jaar dus ook toen ik zwanger was.Ik kon nog geen kopje meer vast houden,dus dat herken ik wel dat van die vermoeide,pijnlijke handen. Verschillende bloedonderzoeken gehad toen en er zat superveel ontstekingswaarde in.
Nek hernia klinkt zo heftig! Last van mijn nek heb ik al jaren, probeer ik dan op te lossen met andere kussens ed haha maar last van handen enzo komt er nu bij.
Vergeet nog dat mijn spieren in mijn schouders soms voelen alsof ze constant aanspannen zijn, dat loslaten lukt dan niet.
Zat ik dus ook aan te denken. M'n vader had dit icm met een zenuwbeknelling is z'n nek. Had oa soortgelijke klachten heeft hier ruim anderhalf jaar mee door geworsteld werd van 't kastje naar de muur gestuurd tot dat een arts bedacht dat een scan misschein wel een slim idee was. Hij heeft nu een beschadiging op z'n zenuw die niet meer weg gaat na de operatie die hij heeft gehad. Wil je nergens bang voor maken maar gewoon goed aandringen bij de huisarts en anders een second opinion aanvragen. Met een scan kunnen ze deze dingen inderdaad uitsluiten.
Hmm toch maar weer eens naar de dokter, ben echt bang dat er onderzoeken komen en er ook dan niks te vinden is. Vitamine b slik ik trouwens dus ga niet van een tekort uit, krijg je dan dit soort klachten?
En dan? Dan krijg je een scan en is er niets te zien? Dan weet je iniedergeval dat je dat uit kunt sluiten en kun je verder zoeken naar de oorzaak! Ik weet dat het makkelijk klinkt en weet precies wat je bedoeld hoor (ben zelf 13 jaar bezig geweest en heb nu na al die jaren van het kastje naar de muur gestuurd te zijn fibromyalgie als diagnose) maar je voelt die pijn en krachtvermindering niet voor niets, je betaald ook niet voor niets je zorgverzekering.. Dus beter dingen uitsluiten (of bevestigen) dan voor niets door blijven lopen met iets dat misschien verholpen kan worden (nou kan een nekhernia ook niet altijd verholpen worden, maar toch) Echt hoor meid, ga op je strepen staan! Sterkte!
Ben je zwanger? Ik had nét hetzelfde in mijn handen toen ik zwanger was. Vreselijk... Als je overal pijntje hebt kan een bezoekje aan een reumatoloog ook vaak duidelijkeheid bieden.
Ik heb een nekhernia gehad en herken de klachten erg goed. Ik heb ook last gehad van heel veel stress, en daar kreeg ik ook pijn van in mijn schouders en armen, maar ik had geen krachtverlies. Ja, door de pijn, maar niet zoals bij de hernia. Ik zou dus toch staan op een scan!
Nu wel weer last, erger dan voorheen maar vooral in de andere arm/pols... Ik vindt de vaagheid echt irritant, hoe omschrijf ik mijn klacht al des t steeds ietsje anders is?
Ik heb die klachten ook en bleek atrose in mijn polsen te hebben. Dat kunnen ze door middel van een rontgenfoto zien. Ik zou toch weer naar de dokter gaan als ik jou was.