vandaag echo twee gehad lag mooi op schema en een mooi kloppend hartje . dus mijn dag kan niet meer stuk . veel liefs wendy
Ik ben eind juni uitgerekend tenminste als ik t goed heb. Zal dan nu 8 weken en 2 dagen zijn. Lees dat Jose een echo heeft gehad met 8 weken en 2 dagen en ook een mooi kloppend hartje heeft gehoord. Ik heb morgen de echo en intake. Ben erg benieuwd of wij ook een mooi hartje horen kloppen met 8 weken en 3 dagen.
zo vanavond weer een echo, eff kijken hoe groot de baby nu is. als ie goed groeit moet is nu 3cm zijn, dus ik ben benieuwd. @juudje met 8 wk kunnen ze al wel een mooie echo maken hoor en een hartje zien. ik kreeg mn eerste echo met 7wk en 2dg en toen was het ook duidelijk te zien.
@dreumesmama oh dus ik ben niet de enige hihi, gelukkig was mijn dochter weer erg lief het weekend. En weer helemaal beter. Gisteren had ze de slappe lach, ik uiteindelijk zelf dus ook. Dus het komt vast allemaal goed met 2 kleintjes.@miqu fijn dat alles goed was!! Geniet ervan.@juudje ik heb morgen ook de eerste echo, vind het zo spannend! Nou succes morgen! @wendy160981 veel plezier vanavond met het beworden van je kleintje. Hoe voel je je?Hier alles goed, ben weer kotsmisselijk, vreemd he dat dat zo schommelt!
Wat leuk al die echo's deze week, wij mogen vanmiddag! Wel spannend hoor. Vinnies, hier gaat het met de misselijkheid ook op en af, gisteren was het heel erg. Mique, fijn dat de 2e echo goed was! Juudje, hoe was de intake en echo?
Heerlijk een lang weekendje met vrienden weggeweest...was erg gezellig en de 2 meiden hadden het ook erg leuk saampjes.. Vandaag weer een echo gehad en alles zag er weer fantastisch uit..er zit 1 kleintje met een goed kloppend hartje..de andere is dus toch gestopt..Alles is goed qua grote enz...was alleen nog steeds wat bloed in de baarmoeder te zien maar daar hoefde ik me echt niet druk om te maken..Zijn weer helemaal blij.. Morgen weer bellen voor de volgende echo..
@Nbroen gelukkig was alles goed met de kleine. Maar het hadden er dus 2 moeten zijn? Wat jammer dat het dan met 1tje niet goed is gegaan. Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Zijn de meiden van dezelfde leeftijd. Hier had ik van het weekend mijn nichtje (3.5) en neefje (6.5) op visite me dochter (15.5 maand) vond het helemaal geweldig en doet net zo gek mee. Zo leuk om te zien dat ze elkaar zo leuk vinden.
Ja het waren er 2, maar bij de vorige echo was er al geen hartactie te zien bij 1. maar ondanks dat zijn we super blij.. Ja de meiden schelen een weekje..Onze kleine is net iets eerder geboren..zijn ook dikke vriendinnen van elkaar.. Nu zijn we weer samen zwanger...haha..we liepen eerst weer ongeveer gelijk op,maar toen ging het mis bij ons..nu gaat alles gelukkig goed en schelen ze straks 6,5 maand..
hoi hoe is je echo gegaan vanmiddag? spannend hoor hoop dat alles goed is. en alle andere die al een echo hebben gehad wat fijn dat alles goed was, hier gaat alles goed sinds gisteren is de misselijkheid gelukkig wat minder geworden kan weer wat beter eten nog niet optimaal maar het is het begin
Jaaa de echo was zo mooi, ik ben 2 dagen verder dan gedacht, die heb ik maar vast binnen Hartje klopte mooi, waren begin van armpjes en beentjes te zien. Dit maakt het wel echt hoor. Er groeit een kindje in mij!!!
geweldig meis en idd raar he dat er gewoon iets in je buik groeit ik heb dat gevoel ook hoor en helemaal als je het hartje hoor zo bijzonder. nu kun je pas echt gaan genieten.
nou gister de echo gehad en alles gaat goed. hartje klopte goed en het bewoog zelfs al heel heftig, dat wordt dus leuk naar mate het groeid :x kan nu ook wat meer blij zijn met de zwangerschap en dat is wel heel erg fijn.
Ooh Wendy, Fijn dat ook bij jou alles goed was.. Ene..Nu staan we op dezelfde datum..hahaha.. Ben benieuwd wie van ons eerder gaat bevallen..hahaha
Hallo ff ego de echo was goed!! Ben zo blij en ik ben 10 juni uitgerekend en nu 10.5 weken. Dus had toch een normale cyclus na die van 39 en 25 dagen. Kindje was heel erg aan het springen en de verloskundige zei dat me nog wat te wachten stond, maar mijn dochter was ook zo bewegelijk en nog steeds! Nou ik lees morgen ff bij.