rond 22juni 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jose25, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wat leuk om te lezen dat iedereen goeie echo's heeft gehad!! Allemaal heel erg gefeliciteerd!!

Misselijkheid isnhier sinds vorige week ook helemaal weg. Wel nog wat vieze smaak, dus zit nog de hele dag mango's en fishermans friend te vreten :D

Volgende week dinsdag mag ik weer voor echo. Hoewel ik er wel steeds meer vertrouwen in heb, blijft het toch spannend.

Liefs,

Wanna

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Haha, kwam even kijken of er een nieuwe post was, zie ik dat de automatische spellingscontrole van mijn i-pod gister mango's van mentos heeft gemaakt :)

Hier brakke nacht met veel maagzuur, blèèh! Hoop dat het niet zo erg wordt als de vorige keer. Toen kwam vanaf 16 weken mijn maaginhoud 's nachts echt omhoog, zodat ik alleen nog maar zittend kon slapen :(

3. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    hallo allemaal.

als eerste iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap en goede echo's

is het goed als ik hier mee klets en lees??
    ook wij krijgen in juni (waarschijnlijk 14) een kleintje.
    dit wordt onze eerste kindje.
    maandag hadden wij onze eerste echo ook ie was gelukkig goed.
    de kleine was al volop aan het bewegen,zo ontroerend om dat te zien.
    nou ben benieuwd wat hier allemaal te melden valt;):)

groetjes

4. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    oja en wannabmum nog bedankt dat je bij de vorige topic reageerde datt jullie nu hier zitten haha

5. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wannabmum, ik dacht al wie eet er nu mango's tegen een vieze smaak ;) Fijn dat de misselijkheid over is, dat geeft weer hoop!

Vinnies, oh heerlijk zo'n pracht echo! Genieten nu.

Agnes, gefelcitieerd en welkom! Hoe voel je je?

Ik blijf misselijk en moe, hoop dat dat met een paar weken toch beter gaat! Nu lekker weekend en ik lig lekker op de bank.

6. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Agnes: gefeliciteerd en welkom! Fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad.

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Nou, gistermiddag op het werk enorm misselijk en beroerd, maar ook diarrhee, dus zal toch wel buikgriepje zijn. Ben eerder naar huis gegaan en blijf vandaag ook thuis.

8. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap wannaBmum. Net even zitten teruglezen...dacht ook al...Mango's?! Hahaha!

Gefeliciteerd Agnes!

Wij hebben afgelopen maandag de intake bij de verloskundige gehad. Meteen aangegeven dat we het heel spannend vinden en nog steeds niet altijd durven te geloven. We zouden eigelijk 8 december de echo bij de vk hebben maar mochten nu afgelopen woensdag al komen. Echt fijn! Weer het hartje zien kloppen, en de beeb zien bewegen (heel gaaf!). Hij (of zij) was ook goed op schema gegroeid. Helemaal blij dus weer. Volgende echo hebben we 3 december in het ziekenhuis dus deze zat nu mooi tussen de 2 ziekenhuis echo's in. Verder mogen we vanaf 12 weken elke 2 weken naar het hartje komen luisteren. Gelukkig dus een verloskundige die meedenkt :). Veder nog steeds misselijk en sinds een dag of wat ongelofelijk moe...maar ach, dat gaat ook wel weer over!

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Kiki: wat heerlijk dat je weer een bevestiging hebt gekregen dat het allemaal gewoon goed zit! En fijn dat je een VK hebt die meeleeft en je de mogelijkheid geeft regelmatig even te komen luisteren naar het hartje! 3dec is gelukkig ook alweer snel!

10. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    hallo meiden,

@wannabmum hahaha ik dacht al mango`s voor de vieze smaak hihihi! ALvast succes dinsdag! En beterschap!
    @agnes welkom! Gaaf he om het zo te zien bewegen! Ik was ook helemaal ontroerd.
    @dreumesmama ja zeker genieten nu. Hoop dat jij je snel weer beter voelt doe rustig aan!
    @kiki fijn dat je vaker langs mag komen en dat je zo een begripvolle verloskundige hebt!

Iedereen een fijn weekend!

11. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @wannabmum veel plezier bij de vk en met de echo!

12. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Kiki, wat heerlijk zo'n mooie echo!

Wannebmum, weer lekker gespiekt vandaag?

Ik heb donderdag lekker vrij genomen, ik voel me zo moe en beroerd. Even een dagje niks doen lijkt me heerlijk. Ik merk wel nu er al een kindje rondloopt dat het moeilijker is om mijn rust te pakken, dus dan maar vrij nemen als zij naar kdv is!

13. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @dreumesmama ik ben ook wel toe aan een dagje rust. Alleen is het hier altijd 1 groot drama met vrij nemen, net gekeken heb nog 18.75 dagen en ik werk er 3 per week. En met pijn en moeite op me verjaardag vrij kunnen nemen maar verder lukt echt niet. Volgend jaar dus maar 17.75 :3 = bijna 6 weken achter me verlof aan plakken ofzo hahahaha. Laat ze het maar niet horen hahaha.
    Maar lekker hoor geniet jij donderdag van je dag!!

14. jose25

jose25 Actief lid

2 jan 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    hoi meiden

wat fijn voor de meiden die ook weer een echo hebben gehad en waar alles goed bij was. ik ben vandaag ook voor de intake geweest bij de verloskundige en weer even wondertje gezien en hartje gehoord toch wel weer fijn om weer te horen en te zien ligt goed op groei bewoog ook nog eens mooi:D
    misselijkheid begint wat minder te worden dus daar ben ik blij om kan weer een beetje normaal eten.

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He meiden!
    Lief dat jullie naar mijn echo vroegen. Was helemaal goed :D Ben zelfs een hele week (!) vooruit gezet, dus 11+2! geloof daar helemaal niks van (zou zelfs neerkomen op onbevlekte ontvangenis :D ) Maar de VK hield voet bij stuk dat ik toch eerder geovuleerd moet hebben (heb het gevoeld, had daags tevoren een positieve ovutest en had 1 week eerder echt geen sex gehad, maar goed ik leg me er wel bij neer)
    zelfs even heel mooi zien bewegen en armpjes en beentjes gezien, super!

José: ook gefeliciteerd met je mooie echo!

Merk hier ook dat het drukker is met een kleintje. Dagje vrij nemen zit er nu helaas niet in.

16. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hey hey

Grappig volgens mij is echt iedereen hier moe haha ebn gelukkig dus niet de enigste;)
    Moet mezelf af en toe echt de bank afsleuren waneer ik vrij ben anders ligt er in huis straks een grote stofwolk.
    @ wannnabmum: ik moest wel even lachen toen ik je verhaal over de vk las.
    tis idd een beetje moeilijk als je toen geen sex hebt gehad.:D

17. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Super dat je een mooie echo hebt gehad...

18. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    welkom hier..en gefeliciteerd met je mooie echo..

19. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    hahaha, wel knap als je toen geen sex hebt gehad..mischien heeft ie een groeispurtje gehad..haha..krijg je straks nog een echo? Of was dit de termijn echo al?? Meestal kijken ze 2 keer eventjes..

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Dit was de termijnecho al, dus in principe terugkomen over 6 weken. Ik keek daar zo banauwd bij dat ze zei: "het mag ook wel een weekje eerder als je dat wilt?!", dus net dit jaar 30 dec nog een afspraak gemaakt.

Deel Deze Pagina