rond 22juni 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jose25, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ dreumesmama: gefeliciteerd met je mooie echo.

Wij hebben morgen de 12 weken echo. Ben echt heel erg zenuwachtig. Hoop zo dat alles nog goed zit.
    Ben nog steeds flink misselijk (was even minder, maar is weer helemaal terug), sinds vorige week erg moe en bolletje in m'n onderbuik groeit gestaag door. Zal dus allemaal wel goed zijn, maar toch. Als morgen alles goed is, dan gaan we eens even bellen voor een pretecho voor de geslachtsbepaling.

@ buikjes: hier alleen wat opgezette darmen. Verder wordt het wel wat boller, maar niet echt zichtbaar. Laat maar komen. Wil ook showen!

Hebben jullie trouwens al veel nieuwe dingen gekocht of hebben jullie alles nog van de vorige keer? Ben geloof ik 1 van de weinigen voor wie dit de eerste wordt.

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Dreumesmama; gefeliciteerd met je mooie echo! Kan je dochter nu goed begrijpen dat de echo betekent dat er een broertje of zusje gaat komen?

Esje: spannend morgen, maar aan je verhaal te horen zit het allemaal wel goed!
    Rond welke tijd wil je voor een pretecho gaan? Wij wachten met geslachtsbepaling gewoon tot de 20 weken echo.

Ik heb nog geen nieuwe dingen gekocht, niet omdat we nog veel hebben van de vorige keer, maar gewoon omdat ik daar liever nog even mee wacht. Bij mijn eerste heb ik geloof ik zelf het eerste rompertje pas gekocht rond 18 weken. Mijn man heeft wel een tutdoekje gekocht en mij na onze vorige echo gegeven.

3. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Esje, succes bij de echo vandaag!
    Hier ook nog niets gekocht, ik heb er ook nog niet zo'n behoefte aan! Meubeltjes enzo hebben we nog, maar de kleertjes van mijn dochter is niet veel meer denk ik, ze spuugde nogal veel dat is niet best voor kleertjes!

Wij willen het geslacht niet van te voren weten!

Wannbmu, lief een klein cadeautje van je man!
    Vanmorgen afspraak vk, maar heb er een rot gevoel aan over gehouden, ze kon het hartje namelijk niet vinden, ik weet wel dat dat kan enzo, maar het zit me toch niet lekker.
    Over 2 weken mag ik nu weer komen.

Dochter weet dat er een baby in de buik zit, maar beseffen nee ik denk dat ze daar te klein voor is. Ze vindt het wel allemaal reuze interessant.

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Dreumesmama; hè bah, niet leuk als ze het hartje niet kunnen vinden, al is het volstrekt logisch bij deze termijn. Had je eergister echo bij de gyn? Twee weken kunnen dan heel lang lijken. Maar het zit vast helemaal goed!

Ben wel blij dat onze VK ook een echo apparaat heeft, als ze het hartje niet kunnen vinden, kijken ze daarna meestal even met echo. Maar volgende keer als ik mag komen (30 dec) is er net die ene VK die geen echo-aantekening heeft. Sneu voor mijn man, want die heeft de termijnecho niet gezien. Nu maar hopen dat ze dan snel een hartslagje vindt!

5. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ dreumesmama: he gatver. Kan me voorstellen dat je dat niet had willen horen, ookal is het hartje nu nog moeilijk te vinden. Over 2 weken zit vast alles nog goed. Je hebt gelukkig een goede echo gehad, dus vertrouwen blijven houden in jullie ukkie.

@ wannabemum: je kunt die echo vanaf 16 weken laten doen, dus ik denk dat we dan met 17 weken ofzo gaan. 16 Weken lijkt me nl wel erg vroeg. Kunnen we met de 20 wekenecho nog een bevestiging vragen ;).

Wij hebben ook nog niet veel gekocht hoor. 9 Maandendagboek en een kinderwagen. Was een aanbieding bij Prenatal en dat scheelde toch wel erg veel. Als alles morgen goed is, gaan we zaterdag wel even naar de babydump. Aanbieding van een gratis box bij een kamertje geldt nog tot zondag, dus kunnen we dat nog mooi meepikken. Laten we wel ergens in maart leveren.

6. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ben toch nog even naar de vk geweest vandaag, het zat me niet lekker. Ze voelde aan mijn buik, toen zei ze al je hebt zo'n mooie buik dat kan bijna niet mis zijn en ze deed de doptone erop en ja hoor daar was het sneltreintje!
    Opluchting!

Esje, wat leuk kamertje kopen! Veel plezier.

7. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Echo was top! Kleintje doet het perfect zei de vk. Lag lekker te slapen tijdens de echo, dus niet zo veel beweging gezien. Alleen even helemaal uitrekken en zwaaien. Daarna is hij/zij weer lekker is slaap gevallen. Zo schattig.

Willen de pretecho met geslachtsbepaling rond de 17/18 weken gaan doen. Kunnen we met de 20 weken nogmaals bevestiging vragen of het zo is..............hahahaha.

@ dreumesmama: fijn datr je toch weer even bevestiging hebt kunnen krijgen. Nu lekker genieten.

Fijn weekend alvast!

8. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Esje, oh heerlijk zo'n mooie echo!

Allemaal lekker genieten van onze wondertjes nu!

9. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wat is het stil hier!

Hopelijk gaat alles goed met iedereen?

Ik begin me weer wat beter te voelen! Niet meer misselijk en ook weer wat meer energie, voel me eigenlijk niet zwanger, zie ook nog niets ;)
    Maar het zit er vast!

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Inderdaad heel stil hier! Vond het fijn dat we een apart topic hadden omdat ik het juni mamam topic niet bij kon houden, maar dit is het andere uiterste :D

Hier gaat het ook goed. Moeheid is stuk minder. Misselijkheid toevallig afgelopen weekend weer een beetje terug, maar is heel mild, dus goed te doen. Buikje is wel iets gegroeid, maar hoef nog geen positiekleding aan. Dit is inderdaad die onzekere tijd dat je je niet meer echt zwanger voelt en dat er ook weinig te zien is. Zal blij zijn als we volgende week donderdag weer controle hebben!

11. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Hallo meiden, ben ik ook weer een keer, lang geleden. Alles gaat hier niet zo lekker. Heel veel ziek en regelmatig bloedverlies. Donderdag hartje gehoord dus het gaat nog wel goed maar prettig is het niet. Ik zal zo even bijlezen hoe het met jullie is. groetjes

12. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hallo allemaal.

Ik zaler maar weer eens wat neerzetten.
    Het moet idd niet te rustig worden;):D
    Normaal lees ik wat mee vandaar dat ik niet veel schrijnf haha.
    Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje.
    Ben alleen steeds snel moe en als ik teveel en te snel beweeg krijg ik last van mijn bekken.
    Maar ja gewoon wat gas terug nemen.
    Morgen mag ik eindelijk weer na de vk heeft nu 5 weken geduurdt ndus werdt wel weer tijd.

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Agnes; succes bij de VK vandaag!

Vinnies: wat vervelend dat je steeds bloedverlies hebt! Geeft wel veel spanning en onzekerheid. Mag je wel wat vaker naar de VK?

Ik mag volgende week weer. Dan is het ook 5,5 weken geleden, dus ik ben er echt wel aan toe om weer wat bevestiging te krijgen :)
    Verder gaat het goed hier. misselijkheid bijna weg. Slaap wel slecht, dus nog wel beetje moe (maar dat kan ook het gebrek aan daglicht zijn :D )

14. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Vinnies: he bah, kan me voorstellen dat je er erg onzeker van wordt. Sterkte ermee. Hoop dat je er snel vanaf bent.

@ Agnes: succes bij de VK. 5,5 Week is wel lang voor nu. Tussen mijn 1e echo en de termijnecho zat wel 5,5 week, maar nu zit er maar 4 weken tussen.

@ hier: alles wel ok. Misselijkheid is iets minder, maar helaas nog absoluut niet weg. Afgelopen weken iets te veel gedaan. Zeker vorige week. Teveel met dozen etc. gesjouwd op kantoor en dat heb ik geweten. Meteen kramp en last van m'n buik. Toen maar netjes gaan liggen ;). Sinds 2 weken is de vermoeidheid hier pas toegeslagen. Daarvoor was ik wel iets eerder moe, maar niet zo erg als de afgelopen 2 weken. Toch maar even wat gas terugnemen nu, ookal ben ik daar niet zo goed in.

Jullie allemaal alvast fijne feestdagen. Komende dagen ben ik weer niet echt veel online nl.

15. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ja vindt het ook lang durenmaar straks ik hem/haar weer :D
    Vermoeidheid komt me hartstikke bekend voor,moet me soms echt mee sleuren.
    Morgen nog een dagje werken en dan heb ik gelukkig ander halve week vrij.
    Dus heb al op mijn planning staan veel luieren,en tegen de familie gezegd dat ik nergens ga eten gewoon lekker thuis blijf.
    @wannabmum jij ook vast sccs voor volgende week.

16. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Vinnies, wat vervelend meid, kan me voorstellen dat je dat niet gerust stelt, weet je waar het bloedverlies vandaan komt?

Agnes, hoe was het bij de vk? Mooi hartje gehoord?

Wannabmum, haha gebrek aan daglicht! Wel aan je zelf denken nu hoor. Heb je nog vrij komende dagen?

Esje, ja last van buik betekent rustig aan doen, maar ik weet zelf hoe lastig dat is!

Ik heb het idee dat er nu echt een buikje opkomt! Leuk hoor dat maakt het gelijk echter, voel me ook echt een stuk beter.
    Nu lekker vakantie tot 2 januari! Heerlijk, 5 januari wordt mijn dochter 3, dus die is daar ook al weer druk mee. Het vliegt wel voorbij de tijd zo!

Voor iedereen vast hele fijne kerstdagen gewenst! Lekker genieten en uitrusten maar ;)

17. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    @dreumesmama alles is nog steeds goed gelukkig.
    Ze hadden vorig maand bloed geprikt en alles was goed.
    Het hartje klopte volop en hoewel ik nog niks voel hoorde we de kleine wel 2 keer schoppen :D
    over 4 weken de 20 weken echo ben benieuwd hoe groot hij/zij dan inmiddels alweer is.

@iedereen fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuw jaar.

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Dreumesmama; ik ben vrij tussen kerst en oud en nieuw! Joepie!

Ik vind deze periode zooo moeilijk hè! Je niet echt zwanger voelen, beetje bolle buik (maar ja, wie heeft dat niet met deze dagen!? :D ) en verder helemaal niks. Heb geen enkele reden om te denken dat het niet goed zou zijn, maar kijk toch wel heel erg uit naar volgende week donderdag!

19. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Hallo meiden, ik ben 2x extra bij de vk geweest en het hartje klopte dus ze maakt zich geen zorgen, ze denkt dat de placenta heel laag ligt en dat het daarom bloed, het is niet heel veel maar steeds een klein beetje.
    MAar ik krijg volgende week maandag een echo om even te kijken. Dus ben benieuwd. En 21 januari de 20 weken echo, nou bijlezen wil niet zo lukken met mijn dochter. Als ze op bed ligt kom ik even terug.

20. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Iedereen fijne kerstdagen gehad?

Wij hebben gisteren onze eerste aankopen gedaan, 2 pakjes in neutrale kleuren! Heerlijk dat kleine spul, kan niet wachten om de kleertjes van mijn dochter weer uit te zoeken, maar daar wachten we maar even mee!

Vinnies, fijn dat je extra langs mocht komen, en alles goed is.

Wannebmum, bijna donderdag! Wij mogen maandag weer, zit de eerste tijd best veel tijd tussen vind ik!

Deel Deze Pagina