heb heel veel last van mn bekken ja. kan soms amper lopen omdat ik dan gewoon door mn benen heen zak. maar ja ik ga gewoon door tot het eg niet meer gaat en dat is bij mij ook gelijk het probleem ik stop niet gelijk als ik pijn heb nee ik moet letterlijk instorten en janken van de pijn en dan stop ik pas. maar ja wil ook niet in een rolstoel eindigen dus moet wel rustig aan doen.
Zeker rustig aan doen meid. Je bent nog jong en je lichaam moet nog heel lang mee. Ik moet nu ook met bekkenfysio beginnen,maar bij mij denken ze ook aan een mogelijke slijmbeursontsteking. pffffff. maar de baby en mijn lichaam staan wel op nummer 1!!!!! dus inderdaad goed dat je duidelijk je grens aangeeft. sterkte ermee.
Wannabmum, dat klinkt allemaal heerlijk! Sannie, welkom hier en balen van je bekken. Wendy, pff zeg dat klinkt heftig meid. Doe je rustig aan! Wij mogen maandag weer naar VK, ik ga even vragen of ze mijn HB wil controleren, ben zo moe en snel duizelig. Heb ook lage bloeddruk dat werkt ook niet mee. Maar verder mag ik helemaal niet klagen!! Het gaat zo ongelofelijk hard allemaal. Van de week heeft onze dochter voor het eerst de baby gevoeld, dat was een bijzonder moment.
Dag dames, Wie van jullie is er naar de negen maanden beurs geweest? Ik ben gisteren geweest met mijn vriend, moeder en schoonmoeder. het was leuk,maar ook vermoeiend en druk!!! We hadden daar nog een echo afspraak, aangezien we echt graag wilden weten of we een jongen of meisje gaan krijgen. Nou we weten het nu!! Echt zo geweldig. Het blijft wel een geheimpje voor jullie hoor dames,hahaha. Aangezien er een aantal bekende van mij ook wel eens hier neuzen. Maar het kleur shoppen kan nu dus beginnen. De echo vrouw was heel zeker van haar zaakje gaf ze aan. en wij inmiddels ook wel, al heb je natuurlijk nooit 100% zekerheid. Hoe gaat het verders allemaal met jullie??? Liefs Sannie
Sannie wat leuk dat jullie het geslacht weten! Nog nooit naar die beurs geweest, en dat gaat ook niet gebeuren Houd niet van al die drukte. Is jullie buik al een beetje gegroeid? Bij mij begint het nu te komen, had gisteren nog een normale spijkerbroek aan, maar die zat niet zo lekker meer.
@ dreumesmama, Het was ook echt druk op de negenmaandenbeurs, maargoed dat wisten we wel van te voren. Ik kon met 10 weken al geen gewone broeken meer aan, tenminste die zaten echt niet meer lekker toen. dus ik ben inmiddels al gewend aan de positiekleding. mijn buik begint nu echt een zwangerschapsbuik te worden. al vind ik t nog bescheiden. maar daar zijn de meningen over verdeeld,hahahaha. zag gisteren op de beurs een meisje met echt een megabuik. zij was 16 weken zwanger en het was er 1. nou daar was mijn buik echt niks bij en ik ben inmiddels 22 weken. ik vind t wel leuk dat mensen nu gaan zien dat je zwanger bent, krijg je ook leuke reacties op. Liefs Sannie
@ dreumesmama: succes vandaag bij de VK. Vervelend dat je zo snel duizelig bent. @ Sannie: wat leuk dat jullie het geslacht weten. Wij vonden de 9 maandenbeurs ook veel te druk, dus zijn maar 2 uurtjes geweest. Wel een paar leuke/praktische dingen gekocht, maar was eerlijk gezegd blij toen we weer weg waren.
hoi hoi wij zijn vrijdag bij de 9 maanden beurs geweest. maar ook ik vondt het veeste druk. wel leuk om een keertje mee te maken maar denk niet dat ik nog snel zou gaan ik had een buikfoto laten maken waarbij je zogenaamd een readiing van je baby kreeg per email. maar toen ik thuis kwam en hem wou bekijken zat er een virus in en kon ik de foto niet bekijken maar goed dat het gratis was
Ben niet geweest. Zou met mijn zwangere zusje gaan, maar die is 9 weken verder en zag het met die drukte eigenlijk niet meer zitten. Als ik het zo lees hierboven, dan heb ik er geen spijt van.
Wannabmum, wat leuk dat je gelijk met je zusje zwanger bent! Lijkt me heel bijzonder. Wow al over de 24 weken heen! Agnes, jammer van je buikfoto. Heb vandaag eindelijk weer wat meer energie, die ga ik maar een omzetten in iets productiefs voor de baas
Dreumesmama; hahaha, goed dat je je energie aan je werk besteedt (zei ik die op het werk nog even ZP checkt ) is inderdaad heel bijzonder om samen met mijn zusje te zwangeren! En met mijn beste vriendin die helaas naar de andere kant van de wereld geëmigreerd is. Ja, hier al over de 24 weken en de laatste twee weken begint mijn buik ook echt te groeien. Sneller dan bij de eerste. en dagelijks die trapjes voelen is ook een fijne gerusstelling. Helaas de laatste twee weken ook ineens zoveel last dat mijn eten niet meer wil zakken, dat ik rechtop zittend moet slapen
Beste Fabienne, Persoonlijk vind ik het prima als mensen in een topic inbreken als hun opmerking tenminste wel met het onderwerp te maken heeft. Het lijkt mij niet de bedoeling om op tig topics een advertentie te plaatsen (naast het feit dat ik trouwens nooit voor strasssteentjes op babykleding zou kiezen, gevaar voor loslaten en inslikken lijkt me te groot)
Wannabmum, wat vervelend zeg, slaap je dan wel een beetje? Alles was weer goed bij VK, bloeddruk nog laag, maar daar is weinig aan te doen. Hoe ver zijn jullie met de spulletjes en het kamertje?
Ik begin gelukkig aardig te wennen aan het zittend slapen, dank je! lage bloeddruk kan inderdaad vervelend zijn, maar hoort er echt bij rond deze termijn. En liever nu even laag dan dat je omhoog gaat! Wij hebben nog helemaal niks gedaan aan kamertje of zo. Het is onze tweede, dus we hebben al wel een hoop, maar ik wil gewoon nu graag aan de slag met de tweede kinderkamer. Oudste straks verhuizen en de boel in orde maken. Mijn man voelt die drang nog niet echt. Die heeft geloof ik het idee dat we zeeën van tijd hebben! Wel gister een stel leuke nieuwe Noppies truitjes in de uitverkoop gekocht
@ Wannabmom: wat gaaf om samen met je zusje zwanger te zijn zeg. Vervelend dat je zittend moet slapen. Hoop voor je, dat dat niet tot het einde zo door zal gaan. Wij hebben ook nog niets aan het kamertje gedaan. Ze komen het kamertje eind week 10 leveren, dus dan gaan we langzaamaan beginnen. Hebben al wel leuke blauwe verf gekocht, want die was afgelopen week in de aanbieding .
wij hebben de baby kamer spullen wel al binnen. maar krijgen volgende week woensdag de sleutel van ons nieuwe huis. dus over een maandje ong. zullen we wel helemaal klaar zijn met de baby kamer.
Ik heb vandaag een aankoop gedaan voor de baby; een nieuw billendoekjes doosje Haha die oude mocht na 3 jaar wel weg! Vanmorgen ook maar weer eens gewogen, ben nu ruim 5kg aangekomen. Is dat een beetje gemiddeld?
Dreumesmama: hahaha, jij hebt flink geshopt! Na drie jaar mag je best een keer een nieuwe kopen Hier al 9 kg aangekomen Maar vorige zwangerschap zat ik op hetzelfde aantal kilo's bij deze termijn. Toen in totaal 17 kg aangekomen (geloof dat 12 kg gemiddeld is) Dat ging er gelukkig daarna ook allemaal zonder diëten weer af.