rond 22juni 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jose25, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hier ook nog geen vervanger. Mijn baas zegt elke week; O ja, daar moet ik nog "even" achteraan. Heb wel gezegd dat er nu waarschijnlijk geen goeie overdracht meer komt. helaas heb ik het type baan waarbij ze wel van me verwachten dat ze me thuis nog kunnen bellen als er problemen zijn...

2. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Oke dames.
    Eindelijk is het gelukt om de 3d echo foto te plaatsen :D
    Zie avatar.

3. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Mooie foto hoor.

Nog maar 3 dagen werken en dan verlof. Vind het echt zo bizar. Wordt echt wennen straks.

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Agnes; mooie foto inderdaad!!

Esje; ja gek hè! Ik moet na vandaag nog 4 dagen (volgende week) en dan heb ik ook verlof, komt nu wel dichtbij.
    Zit 's avonds tegen mijn man te zeuren en te stressen hoe we het straks moeten gaan doen als de bevalling op gang komt en ik met onze oudste alleen thuis ben. Mijn man werkt namelijk 130 km verderop en er alle familie woont ook op een dergelijke afstand. alle buren zijn recent verhuisd en met de nieuwe mensen hebben we nog niet zo'n warm contact dat ze me even naar het ziekenhuis rijden en daarna de zorg voor de oudste op zich nemen...

5. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames,

Jullie dus ook bijna verlof!! Lekker he!!! Ik ook nog maar 3 halve dagen volgende week en dan gaat mijn verlof ook in. Ik ga 6 weken van te voren. Had ook geen keuze, want zit al enige tijd voor 50% in de ziektewet. Maargoed ik heb nog lekker 8 weken aan mijn verlof daarna vastgeplakt, dus ben 24 weken thuis, heerlijk!!!!!!

Zijn jullie al ver met alle voorbereidingen??

Ik naar mijn idee wel,maar toch schiet mij elke keer weer iets te binnen. De babykamer is nog niet helemaal af, nog wat decoratie aan de muur.
    Nu zijn we driftig op zoek naar geboortekaartjes, maart pffff is nog niet zo gemakkelijk.
    En mijn vriend en ik moeten nog naar het gemeentehuis voor erkenning, ook niet onbelangrijk,haahah.

Verders volgende week de box neer zetten. is best vroeg,maar dan kan de hond er aan wennen, want dat is wat dat betreft net een kat en springt ook overal in.
    Vorige week nog een kast gekocht voor in de bijkeuken met bakken erin voor het speelgoed en andere spullen voor die kleine. zitten alle bakken toch ineens al vol, oeps!!!! We hebben nm heel veel van de buren gehad, enorm veel speelgoed etc.

Hoe is het verders lichamelijk met jullie?

Ik voel de kleine stukken minder,dat maakt mij weleens onzeker.Maargoed afgelopen maandag had ik nog een controle en kreeg toen voor mijn geruststelling een ctg en deze was perfect.
    Het kindje ligt al een klein beetje ingedaald met zijn hoofdje.

Nou voor iedereen die nog moet werken, succes met de laatste loodjes op het werk. Nog even bikkelen en dan genieten!!!!!

Liefs Sannie

6. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ WannaBmom: vind het heel bizar. Zeker toen ik het vd week hardop zei tegen een klant. Heb nu ook echt nog niet het idee dat het bijna zo ver is. Nog steeds full speed ahead hier op kantoor. Vanmiddag valt al af, want moet zo naar de VK en ga daarna weer niet helemaal terug naar kantoor. Is de 1e keer dat ik echt onder werktijd ga (normaal altijd 's ochtends vroeg of op een vakantiedag), dus ze hebben niks te klagen hier.

Lijkt me wel heel lastig als je mannetje idd zo ver uit de buurt zit en het begint. Hoop voor je dat het 's nachts begint, want dan hoeft ie niet eens te gaan rijden ;). Kan ie niet vanuit huis werken als het eind in zicht komt en je denkt wat te voelen?

@ Sannie: hier gaat het allemaal nog prima. Voel me nog steeds heel goed. Af en toe wat meer last van m'n onderrug, maar ga nu vanaf deze week 1x per week langs de fysio. Ben pas 1x geweest, maar heeft nu al effect. Niks bijzonders dus. Heb ook het idee dat de kleine man al wat lager ligt, dus zometeen eens vragen of de Vk dat kan voelen. Snap dat het je onzeker maakt dat de kleine minder beweegt. Klinkt bekend. Bewegingen zijn lang zo heftig niet meer als ze waren en voel hem ook minder dan voorheen. Kan ook niet anders als ze klem liggen he, maar toch.

Gisteren lekker 2 midweekjes weg geboekt. Hadden leuke aanbiedingen gezien bij Roompotvakanties, dus hebben we meteen maar geboekt. 1 Midweekje met m'n ouders naar Drenthe en 1 midweekje met vrienden en hun kleine meid (komt ongeveer tegelijk met ons mannetje) naar Limburg. Heerijk. Heb er nu al zin in....hahaha.

Hebben jullie al vakantieplannen voor de zomer?

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Esje; wat een leuk vooruitzicht! Wanneer heb je die vakanties gepland? Wij hebben in september nog vakantie. Blijven dan denk ik ook wat dichter bij huis dit jaar, aangezien de kleine dan nog maar 3 maanden is. Een huisje huren is dan het meest praktisch.

Heb er inderdaad met mijn man over gehad dat hij maar eens moet bespreken dat hij rond de uitgerekende datum af en toe thuis gaat werken, zeker als het 's nachts ervoor misschien wat rommelt en ik twijfel of er iets op gang komt. Omdat ik vorig keer een keizersnee heb gehad, moet ik nu ook eerder naar het ziekenhuis. Het is dus niet alsof ik nog rustig een halve dag kan gaan wachten tot de weeën om de drie minuten komen en mijn man eens naar huis is komen rijden om me mee te nemen naar het ziekenhuis. Wel een beetje spannend dat er dan niemand dicht in de buurt is.

8. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Wannabemum: komt vast goed. Hoop dat die kleine zich aandient op een tijdstip dat je man in de buurt is.

We gaan eind augustus en half september.
    Zijn nu echt leuke aanbiedingen. Wij hebben ook geen zin om zo'n eind weg te gaan met zo'n kleintje, dus dan maar op ontdekkingstoch in Nederland. Gaan normaal altijd ver en heb van Nederland zelf nog niet zo heel erg veel gezien :).

Hebben jullie al last van vocht vasthouden? Ik ben sinds gisteren helaas echt m'n enkels kwijt. Daarvoor ging het nog wel goed, maar ben bang dat ik er nu echt aan moet geloven. Nog 3 dagen pumps aan op kantoor en daarna lekker m'n slippers.

9. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Esje78:

Ik herken mij helemaal in je verhaal wat betreft vocht vasthouden.Gisteren zei ineens iemand tegen mij; SOWWW jou voeten zijn dik geworden. EN BEDANKT HE!!!!! hahahaha.

Ik werk nog 3 halve dagen op kantoor en zit helemaal in mijn eentje, dus heb sinds vandaag de birckenstocks aan op kantoor. Heerlijk.

Vraagje;

Waar heb je die leuke aanbiedingen van vakanties gevonden? Wij willen ook allemaal begin september een paar dagen weg binnen Nederland. Vind dat wel spannend,die kleine is dan hooguit 8 weken ( er van uitgaande dat hij / zij rond 25 juni geboren wordt).

Liefs Sannie

10. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    We hebben geboekt bij Roompot vakantieparken. Bij zomeraanbiedingen vind je dan een aantal parken met hele goede prijzen. Vriendlief had nog een voucher gescoord ergens voor september en daarvan gaan we de 2e midweek. Ook via Roompot.

Misschien iets minder luxe dan Center Parks, maar scheelt ook enorm veel geld. Alle accommodaties zien er prima uit wat mij betreft.

Ben ook heel benieuwd hoe het zal gaan met de kleine man erbij. Zeker de 2e keer dat we gaan. Dan hebben onze vrienden ook een ukkie bij zich. Lijkt me zo gaaf.
    Alleen het boeken was al leuk. 4 Volwassenen en een baby :) ipv alleen de volwassenen zoals normaal altijd het geval was.

Succes!

11. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Esje78,

Bedankt voor de tip wat betreft roompot vakanties. Wij zijn al vaker op parken van de roompot geweest en zijn goede en leuke parken. Niks mis mee!!!!

Nog een leuke bijkomstigheid straks met een kleintje erbij;

JONGE GEZINNEN KORTING!!!!!

Liefs Sannie

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wij zijn twee jaar geleden toen onze oudste net 5 maanden was naar aquadelta in Zeeland geweest (geloof dat je via wij jonge ouders daar korting krijgt?) Wat luxer park, maar omdat we in NL bleven hebben we daar ons vakantiegeld maar aan besteed. Huisje met allerhande babyvoorzieningen. Was erg leuk!

13. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Zo vandaag weer een echo gehad.
    Maar onze knul vindt het wel goed zo en ligt dus nog steeds in een stuit.
    Nu dus de controlle's voortaan in het zh.
    Wat een lekker eigenwijs ventje is het toch :p

14. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Oh jee, hoop voor je dat ie toch nog even wil gaan draaien.
    Wil je anders wel een normale bevalling gaan proberen of ga je voor een keizersnede, als ie zo lekker eigenwijs blijft?

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Agnes: gaan ze nog een versie poging doen? Of laten ze het zo?

Morgen ga ik voor intake naar de poli verloskunde (nu ook controles verder in ziekenhuis ivm keizersnede vorig keer)

16. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ik had zelf al zo iets van als hij niet uit zichzelf draait dan maar een keizersnee.
    Om eerlijk te zijn zie ik een v ersie of stuitbevalling asllebei niet zo zitten.

17. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hoi hoi dames.

Hierbij wou ik jullie alvast laten weten dat het voor ons waarschijnlijk vandaag gaat gebeuren.
    We mogen zometeen na het zh ivm geplande keizersnee.
    Dus als meneer nu nog steeds in stuit ligt (denk het wel) dan zullen we vandaag dan eindelijk trotse ouders worden.
    Zodra ik van de week weer kan laat ik het jullie natuurlijk meteen alles weten :D:D

Gr allemaal.

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wauw Agnes!!! voor jullie is het dan zover vandaag! Je leest dit waarschijnlijk niet meer, maar ik wens jullie heel veel succes! Hoop dat het meevalt!

Hoe is het met de andere dames? Allemaal zo druk met verlof dat we geen tijd meer hebben voor ZP? :D

Hier niks spannends. Begin er een klein beetje genoeg van te krijgen, maar ga ervan uit dat ik ruim overtijd ga lopen. Morgen weer controle bij de gyn.

19. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Agnes;

Heel veel succes vandaag. Hopelijk gaat het je allemaal mee vallen. Nog even en jullie kunnen genieten van jullie wondertje!!!!!

We hopen gauw iets van je te horen op het forum.

Liefs Sannie

20. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ WannaBmum;

Hoi hoi,

Hier alles goed hoor. Inderdaad ff wat drukjes gehad,waardoor ik weinig op het forum gezeten heb. Hier nog steeds alles rustig,maargoed het kan ook zomaar zijn dat ik nog 4 weekjes moet. Zo meteen weer naar het ziekenhuis voor een CTG, doen ze standaard 2x per week bij mij ivm het weinig leven voelen van die kleine. De CTG's zijn elke keer perfect en om in te lijsten en het stelt mij dan weer gerust.

Ik ben er soms ook wel een beetje klaar mee,net zoals van t weekend als het dan zo warm is, dat is echt geen pretje.Maar anderzijds gaat het allemaal nog prima en die kleine heeft het volgens mij nog goed naar zijn / haar zin in mijn buikkie.

Hoe gaat het met jou? Echt de laatste loodjes???

Liefs Sannie

Deel Deze Pagina