Agnes succes vandaag. Wat heerlijk je hebt snel je kleintje in je armen! Sannie fijn dat je voor je eigen geruststelling ctg's krijgt. Ik ben het ook wel een beetje zat, ik heb een ontzettend lage bloeddruk waardoor ik mij niet goed voel. Slaap slecht en dochterlief is ook iedere dag rond half 6 wakker. Nou ja nog een paar weekjes (al hoop ik daagjes) volhouden!
@ Agnes: succes meis. Spannend hoor. Nog heel even en je hebt jullie mannetje in je armen. Hier alles ok. Sinds een aantal dagen erg veel harde buiken en steeds meer krampen. Zegt natuurlijk niks, dus kan goed nog 3 weken duren. Verder voel ik me nog steeds heel goed. Kan alles nog, dus hoort mij absoluut niet klagen. Allemaal succes met de laatste loodjes!!
Dames, Hoe is het allemaal met jullie?? Iemand al iets van Agnes vernomen?? Hier alles zijn gangetje. Gisteren weer controle gehad bij de verloskundige. Ons kleintje ligt nog niet helemaal ingedaald,dus de VK verwacht nog niet dat hij / zij deze week al komt. we wachten rustig af. volgende week gaat de VK inwendig kijken. Iemand hier ervaring mee?? is dit een naar onderzoekje??? Liefs Sannie
Ben ook benieuwd hoe het Agnes is vergaan! Sannie: geen idee wat de VK bedoelt met kijken. Is er een bepaalde reden dat ze zo vroeg al iets wil controleren? Zou ze niet gewoon voelen of er al iets aan het verstrijken is? Gister bij de gyn was bloeddruk ineens stuk hoger 95 onderdruk ipv 70. Gezien mijn eerdere zwangerschapsvergiftiging moest ik even een paar uurtjes blijven voor CTG, bloed en urine onderzoek, maar alles was gelukkig goed. Morgen moet ik terug voor extra controle.
@ Wannabmom: succes morgen. Fijn dat alles vandaag iig goed is. @ Sannie: heb ook geen idee wat ze ermee bedoelt. Bij mij heeft ze vandaag alleen uitwendig even gevoeld waar het hoofdje ligt. Meneertje is al helemaal ingedaald . Afgelopen weken heb ik wel flink wat krampen in m'n onderbuik gehad. Blijk nu al een paar weken met een blaasontsteking te lopen. Morgen even antibiotica halen en dan is dat ook weer opgelost. Dan heb ik helemaal nergens meer last van. Kreeg zelfs nog een compliment van de vk dat ik zo'n mooie buik had. Echt grappig. Alles verloopt volgens het boekje volgens haar. Nu ook nog een bevalling volgens het boekje en dan hoor je mij nergens over...........hahaha.
Hallo dames, Agnes is ondertussen bevallen van n gezonde en prachtige zoon! verder laat ik het aan agnes over om jullie de details te vertellen. groetjes inge
Dag lieve dames, Misschien geheel nog onverwachts, maar oh zo bijzonder nieuws. Ik en mijn partner zijn vanmorgen om 6.03 uur de trotse ouders geworden van een dochter Lize. Even kort t verhaal; Ik was 37 weken en 6 dagen zwanger. Vannacht om half 5 werd ik wakker om te plassen. Ik kwam van de wc en ging terug in bed liggen en voelde toen een plopje in mijn buik en ineens was het bed nat. Moest weer plassen dus weer naar de wc. Toen zag ik wat bloed bij de urine. Mijn partner wakker gemaakt en we hebben toch maar even de verloskundige gebeld. Die dacht dat het de vliezen wel zouden zijn en zou even een kijkje komen nemen en door komen nemen hoe we de dag gaan doen qua controle van verloskundige etc. en bespreken wanneer ik naar het kraamhotel wilde gaan etc. om 5.00 uur in de nacht was de verloskundige dus hier en die ging even voelen en ja de vliezen waren gebroken. Inmiddels had ik 3 x een wee gehad. Nu komt het; ze voelt en ze zegt; oke, nu even heel goed naar mij luisteren. je hebt namelijk volledige ontsluiting meid, dus als jij nog naar het kraamhotel wilt moeten we nu actie ondernemen en gaan,anders wordt het thuis bevallen. ik bleek al pers weeen te hebben. met volle vaart naar het kraamhotel en ik mocht gelijk gaan persen. om 6.03 uur is onze dochter Lize gezond en wel geboren!!!! Met mama, papa en dochter gaat het goed. om 09.00 uur waren we weer thuis. helemaal trots en ook wel een beetje vol ongeloof, vanwege de snelle bevalling. Meiden ik hoop gauw van jullie ook goed en geweldig nieuws te mogen ontvangen. Liefs Sannie en Lize
Hoi dames hier ben ik dan eindelijk Eerst @sannie van harte gefeliciteerd met jullie kleintje,heerlijk he zo'n klein popje in je handen te hebben. Zoals jullie allemaal wel inmiddels weten ben ik dinsdag om 2 voor 2 bevallen van ons zoontje Jack. Gisteren zijn we thuis gekomen. Zijn geboortegewicht was 3188 en hij is ong. 53 cm. De keizersnee is helemaal mee gevallen,was opzich ook wel grappig om een bevalling op deze manier mee te maken. De operatie is dan ook voorspoedig verlopen en zowel ik als jack doen het goed. Hij had alleen een beetje moeite met voeding binnen krijgen ivm dat de bv niet op gang kwam en hij zelf ook niet aan de borst wou. Dus we hebben vandaag dan ook besloten om verder te gaan met de fles en dat gaat gelukkig al weer veel beter. Voor de rest wil ik jullie allemaal nog veel sterkte wensen deze laatste loodjes en hoop dat jullie allemaal snel jullie kleintje mogen vast houden. Ik zal hier nog wel even blijven kijken hoe het met jullie allemaal gaat en om jullie te mogen feliciteren
Agnes: van harte met de geboorte van Jack! En fijn dat de KS meeviel! Goede beslissing denk ik, om niet aan te blijven rommelen met BV. Sannie: wow wat een ultra snelle bevalling! Kan me voorstellen dat je erdoor overrompeld bent, zeker nadat de VK had gezegd dat het nog wel even kon duren. Gefeliciteerd met Lize! Hier nog geen actie. Vanavond weer even een paar pijnlijke harde buiken, maar dat is nu weer helemaal weg. Morgen zit ik op uitgetelde datum, maar ga er van uit dat ik de controle bij de gyn aankomende woensdag nog wel meemaak
@ Agnes, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Jack!!!! Fijn dat de keizersnede je mee is gevallen. Nu dus lekker genieten. Liefs Sannie
@ Agnes: gefeliciteerd met jullie mannetje! @ Sannie: gefeliciteerd met jullie kleine meid. Wat een supersnelle bevalling zo. Kan me voorstellen dat je overrompeld was, maar wel super dat je niets van je weeen hebt gemerkt. Doe mij dat ook maar . Hier zit meneer nog lekker binnen hoor. Vanmiddag wel ctg gehad, maar alles was gelukkig goed. Hij is een beetje gedraaid en schopt nu tegen de placenta aan ipv mijn buikwand. Verder doet hij het super. Van mij mag ie nu wel komen, maar heb het vermoeden dat ie dat pas na de uitgerekende datum gaat doen.....hahaha. Voel me gelukkig nog steeds heel goed.
hey dreumesmam en wannabmum ik zie dat jullie ook inmiddels bevallen zijn. van harte gefeliciteerd iig. hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.
Agnes: lief dat je vraagt. Ben 22 juni bevallen na 6 dagen inleiding en 12 uur weeën helaas niet vorderende ontsluiting dus opnieuw keizersnede. Na twee dagen al naar huis, maar helaas werd ons kleintje maandag ziek en is met hersenvliesontsteking opgenomen. Nu weer aan beterende hand, maar we zijn ons kapot geschrokken. Gelukkig kan ik hier in het ziekenhuis bij hem blijven slapen.
Zo dat is wel heftig zeg. Zal idd behoorlijk schrikken zijn. Maar gaat het nu wel wat beter met je kleintje?? Hoop voor je dat jullie snel samen naar huis mogen zodat je van je kleine lekker thuis kan genieten. Gaat het met jou en je herstel verder wel goed??
Hoi dame's ik heb een nieuwe topic geopend om verder te kletsen als jullie zin hebben. De topic staat bij de bevallen gedeelte,mama's,rond 22 juni mama's. Ben benieuwd wie er komt.