rond 22juni 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jose25, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    hahaha...nu maar hopen dat je misselijkheid snel over is..hier ook vreetbuien hoor..en dan heb ik het niet over de gezonde dingen..whaha..

2. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    wat erg Nbroen! dat zal een hele verdrietige tijd zijn geweest. Ik ben blij voor je dat je snel de echo krijgt.

Ik heb vanochtend de intakegesprek gehad. Hoewel je al veel weet van de eerste was het toch wel weer even fijn om de dingen te horen. En we hebben het over borstvoeding gehad. Omdat mijn kleintje te vroeg is geboren lukte het zowel mijn kleintje als ik niet om de voeding op gang te brengen. Ik heb daar zoveel verdriet en stress over gehad dat ik niet zeker weet of ik het nogmaals wil doen. Zit er over te denken om de borstvoedingscursus te doen en daarna kijken hoe het gaat. Maar goed, eerst de termijnecho afwachten. Ik heb 29 november de echo. Dat duurt nog even maar dat is niet anders. gelukkig gaat de tijd snel!

3. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Hoi Elsje, natuurlijk mag je meekletsen met ons..
    Ook jij gefeliciteerd..:D

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    ga gewoon uit van de 17; dat is toch ook rond de 22ste..hihihi..Gefeliciteerd met je zwangerschap hoor..nu proberen te genieten van dit moois..

5. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    zo heb met tranen in mn ogen je verhaal gelezen nbroen bah wat verschrikkelijk lijkt me dat.

ik voel me vandaag eg zwaar klote zeg, ben zwaar misselijk maar kan maar niet overgeven, ben duizelig niet normaal, loop te trillen eg niet leuk meer.

6. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Hier gaat alles nog stteds goed..zijn thuis lekker aan het klussen..
    er zijn net kunstofkozijnen geplaatst en nu hebben we de woonkamer en gang vloer eruit gebikt..we kwamen nog 5:$andere vloeren tegen...hahaha..zaterdag laminaat leggen...:D en morgen de muren opnieuw structuren..druk,druk,druk...mischien dat het dan sneller 2 november is..hihi..

7. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    vervelend hoor dat je zo misselijk bent...

8. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ja is zeker een heftige periode geweest..ja we krijgen om de 2 weken een echo, dus dat is wel fijn...en als ik me onzeker voel mag ik ook altijd bellen voor nog meer echo's..we hebben heel bewust gekozen om de eerste echo pas rond de 7 weken te plannen..

9. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    vervelend hoor dat je hier zoveel verdriet van hebt gehad..borstvoedingscursus hebben wij ook gehad en wij hadden het geluk dat onze kraamverzorgster lactatiedeskundige was..Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt hoor...Ik ben op een gegeven moment gaan afkolven en ben het met een flesje gaan geven...uiteindelijk bleek onze dochter erg ziek te worden van de borstvoeding.ze had een koemelkallergie en moest toen overgaan op speciale dieetvoeding...
    Wel goed dat je er over denkt om een cursus borstvoeding te gaan doen..ene..niet ieder zwangerschap is hetzelfde.mischien blijft deze wel 2 weken te lang zitten..;)

10. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ik wou dat ik wat van je over kon nemen....hier helaas nog steeds niet misselijk..doe maar lekker rustig aan hoor..
    Moet je nog werken dan?? Of ben je vrij vandaag? Duik lekker je bed in als je je zo voelt..Heb je wel goed gegeten vandaag?? daar kunnen de duizelingen ook vandaan komen..
    Ja het was echt een klote periode..maar gelukkig zijn we er heel sterk uitgekomen met z'n drietjes..
    Ons zoontje ligt bij ons in de tuin begraven en dat geeft me veel troost..als ik me even rot voel kan ik zo naar zijn grafje toe..

11. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    nee werk niet zit in de ziektewet door mn bekken.
    kan amper wat door mn keel krijgen joh heb wat vla door mn keel gekregen vanmorgen dat was alles.
    heb het gevoel ook dat ik elk moment flauw kan vallen.
    kan niet op bed liggen heb hier nog 2 kinderen rondlopen.

12. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @elisabet ik twijfel ook over bv. Toen mijn dochter werd geboren was het een hittegolf 35 graden was het in huis dus ik moest veel aanleggen ivm de hitte. Alleen onze dochter had nog niet genoeg aan om de 2 uur, ze wilde echt continu drinken en anders huilde ze zonder te stoppen. Dit is 6 dagen zo doorgegaan en toen zaten we er helemaal door heen en werd ze opgenomen in het ziekenhuis omdat ze abnormaal veel huilde. Ze had reflux bleek in het ziekenhuis en door het opkomende maagzuur was haar slokdarm geirriteerd. In het ziekenhuis kreeg ze zantac en toe ging het stukken beter. Ik heb me gek gekolfd toen ze in het ziekenhuis lag en eenmaal thuis heb ik nog 2 weken de borst gegeven. Ze hebben echt alles gedaan om me te helpen het te laten slagen maar ik wilde het niet meer. (hormonen ofzo hihi) Dus ik twijfel ook. Ik vond het vanaf dag 1 al een heel naar gevoel het voeden.

@nbroen wat fijn dat jullie kindje zo dicht bij jullie is. Je hebt nog een kindje begrijp ik? Hoe oud is hzij en begreep zij het?
    Verstandig dat je tot 7 weken wacht en wel fijn dat je dan elke 2 weken mag komen. Ik hoop dat ze je snel kunne geruststellen.

@wendy. Sterkte, met nog 2 kinderen is het moeilijk even uit te rusten. Mischien af en toe kleine slokjes limonade? Dan heb je weer een beetje energie van de suiker.

13. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    probeer ander wat bouillion ofzo..dan krijg je toch wat binnen qua calorieen..duizeligheid komt waarchijnlijk doordat je zo weinig eet..al snap ik heel goed dat je hier op dit moment moeite mee hebt..
    Vervelend dat je nu al last hebt van je bekken..

14. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    We hebben nog een dochtertje van nu 26 maanden..

15. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    nou kids zijn lekker boven aan het spelen en ik heb eff op de bank kunnen liggen met mn ogen dicht en 2 beschuitjes gegeten.
    ben nu wat minder misselijk en duizelig.
    blijf niet te lang zitten want voel al weer van alles omhoog komen.

kussie

16. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    wat mooi dat jullie zoon zo dicht bij jullie kan zijn.
    Ja, je hebt gelijk dat ieder zwangerschap anders. Er is wel een verhoogd risico op een vroeggeboorte maar ga gewoon heel veel eerder met verlof en dan heerlijk rustig aan doen. Hoor mij dan ik ben al ver in de toekomst hihi.

17. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    1 van mijn beste vriendinnetjes belt net op dat ze ook zwanger is. Gaan ongeveer gelijk op. Zij is nu 5 weken. Echt zo gaaf. Ben er helemaal hyper van :).

18. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    Esje, wat leuk is dat he? een vriendin van mij is anderhalf maand eerder uitgerekend dan ik. we gaan een gezellige tijd tegemoet.

19. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    leuk he als een vriendin samen met je zwanger is.
    een vriendin van mij is weer gelijk zwanger, ze is een weekje verder als ik.
    we zijn al eerder samen zwanger geweest maar toen zat er veel langer tussen.

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mijn tweelingzusje is ook zwanger, dat vind ik wel heel bijzonder om samen te delen. daarnaast deze week gehoord dat mijn beste vriendin ook eindelijk zwanger is. Zo leuk!

Deel Deze Pagina