rond 22juni 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jose25, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat is ook super wannabmom. Heel speciaal om samen met je tweelingzusje zwanger te zijn.

2. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    dat is helemaal bijzonder!

3. jose25

jose25 Actief lid

2 jan 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    dat is zeker bijzonder als je samen met je tweeling zus loopt:D
    mijn zus is ook in verwachting van de 2e die loopt 4 weken voor mij.

met de misselijkheid gaat het nog niet echt beter mij wat een verschrikkeling zeg:( het is wel voor een goed doel maar wordt er nu al moe van haha, en me borsten man o man wat doen die zeer:(

hoe is het verder met jullie

4. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    he jose,
    ik had een tip gehad voor misselijkheid vanille-vla en moet zeggen nu ik dat eet 's morgens ben ik minder misselijk.
    wordt super misselijk van koffie terwijl ik dat normaal heel de dag kon drinken dat is wel jammer en van thee ook al.

mijn borsten doen ook nog steeds heel veel pijn en ze beginnen nu al te groeien verschrikkelijk zeg.

voor de rest gaat het wel hier. ja moe moe moe maar ja dat wist ik wel ik heb nog 2 kinderen hier rondlopen dus veel rusten kan ik niet.
    huishouden doe ik rustig aan en verspreidt omdat mn bekken niet te veel aankunnen.

5. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Ik was vorige keer zwanger samen met mijn nichtje kinderen schelen precies 2 weken dus toen ze gister aan mij zag dat ik zwanger was en ik het niet onkende wilde ze ook weer hahahaha.

@wendy ik ga vanillevla dan ook eens proberen. Ik houd smorgens echt niks binnen.
    @Jose ja soms word je gek van die kwaaltjes. Hoop voor ons dat ze snel over gaan. Dan bruisen we weer van de energie!

Hier gaat alles goed, gisteren intake gehad bij de vk. Vooral veel over de vorige bevalling gesproken, wel weer ff gek om dr weer te zitten! Alleen mijn echo afspraak is verzet van 12 naar 17 november. Nog langer wachten ....

6. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Oh, da's een goede tip. Ga straks ook maar even een pak vanillevla halen. Vriendin van mij zei al dat de 'kwaaltjes' vaak vanaf 6 weken komen en ben nu idd al 2 dagen goed misselijk (maar nog geen innige omhelzing gehad met de wc). Morgenvroeg de vla eens proberen.
    Heb wel de hele dag trek, ondanks de misselijkheid en dan vooral zin in vette hap ;). Energie ook nog voor 10 man. Heerlijk.

Maar je hoort mij niet klagen. Alles voor het goede doel he. Vind het zelfs niet erg om zo misselijk te zijn.

7. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    @elsje
    YES... ik ben niet de enige hahaha.
    ik heb ook elke dag wel zin in een vette hap hoor.
    vaak moet ik me inhouden om bijv. een broodje kroket te eten tussen de middag.
    ik heb niet heel de dag trek vooral omdat ik vaak heel misselijk ben en dan moet ik eten maar als ik aan iets denk wordt de misselijkheid alleen maar erger.

energie heb ik helemaal niet.
    gister wel toen het huis gedaan op mn gemakje maar voelde me goed.
    maar vandaag zit er niks in ben ik bang ben futloos, misselijk.

@vinnies
    das rot dat je nu nog langer moet wachten op je echo zeg.
    heb je het hartje al wel kunnen horen of ken dat nog niet.

ik ben moeder van 3 maar ben dat allemaal alweer vergeten hoor.

8. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb besloten dat ik straks wel een broodje kroket ga halen in de kantine. Had extra brood en fruit meegenomen, maar brood is al bijna op en met 2 stuks fruit kom ik de middag niet door hoor.

Verbaasd mij ook dat ik zo veel trek heb, ondanks de misselijkheid. Als ik gegeten heb is het wel wat minder, dus dat is een voordeel. Pak nu gewoon ieder uur iets en dat werkt prima. Heel apart, maar moet bekennen dat ik het nog best fijn vind. Zolang ik misselijk ben, heb ik iig het gevoel dat het allemaal nog goed zit ;).

Succes met je moeheid!

9. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    hahaha, ik lees dat jullie zin hebben in een broodje kroket. ik had dat vanochtend ook dus met boodschappen doen spulletjes gehaald en de kroketjes liggen nu in het vet. Lekker!

10. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Smakelijk!

Zit hier nu ook lekker aan m'n broodje kroket en als toetjes heb ik een kaassouffle ;)

11. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    nou ja zeg ik heb nu ook kroket in het vet liggen en als toetje heb ik een kaassoufflé hahahhahahaha.

hoe toevallig zeg.

12. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Was het lekker?

Ik ben er een heel stuk van opgeknapt. Heel vreemd dat juist vette hap zo goed valt als je je niet goed voelt. Dat kan ik moeilijk iedere keer naar binnen werken als ik misselijk ben. Hoop dat de vanillevla ook gaat werken............hahahaha.

13. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    ohhh lekker kroketten en kaassoufle heerlijk! Ik heb ook helemaal geen trek in mijn wortels van vanavond.

@wendy nee nog geen hartje gehoord dat kan bij ons vanaf 12 weken pas. Moeder van 3 wat leuk. Hoe oud zijn ze?

Zo ik ga zo naar het kinderdagverblijf van mijn dochter, krijgen we een presentatie over hoe de dagen er daar uit zien, ben benieuwd!

14. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh, die kroketten en kaassoufles klinken erg goed :). Hoewel ik van de week patatjes had gegeten en die vielen echt niet fijn...

Vanochtend ook voor het eerst echt moeten overgeven. Bleef telkens bij kokhalzen, maar nu moest ik er echt aan geloven. Vanochtend ook nog even met het ziekenhuis gebeld. Had gisteren wat bruine afscheiding (niet veel en niet rood....maar toch!). Stress dus!! Ze hebben me redelijk gerust kunnen stellen, maar wat nog meer gerust stelt is dat ik vandaag nergens last meer van heb (wel nog van mijn borsten en misselijkheid, dat is dan wel weer fijn ;)). Pffft, ben blij als het donderdag is en we de echo hebben.

15. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    ik heb 3 mannen.
    Romano van 10 jaar 01-01-2000
    Rafael van 7 jaar 22-02-2003
    Djarow van 5 jaar 22-07-2005

mn oudste zoon woont bij zn vader in goes ( zeeland ) dus die zie ik maar erg weinig alleen in de vakanties, hij is vorige week bijna een week bij me geweest maar dan ben ik daarna wel helemaal kapot als hij weer weg is hoor ze zijn heel druk met zn 3en maar was ook wel weer heerlijk om hem bij me te hebben.

16. Midget

Midget Lid

15 okt 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees dat een aantal van jullie misselijk zijn, ik was dat ook tot een paar dagen geleden. Moet zeggen dat het van mij wel terug mag komen, want ik word hier een beetje nerveus van:) Door die misselijkheid wist ik dat het "goed" zat.... Stom he dat dat zo werkt.

17. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, dat heb ik precies zo. Laat mij maar lekker misselijk zijn ;)

18. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    zo nog 3 dagen en dan zie ik of alles goed is met mn baby ('s )
    ik wordt steeds meer zenuwachtig zeg bah.
    net lekker huiskamer schoon gemaakt is dat ook weer gedaan.

ik ben nog steeds heel moe en misselijk maar we doen het voor een goed doel denk ik dan maar.

19. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Hey meiden, hebben jullie nog plek voor iemand erbij?

Ik ben 26 juni uitgerekend van ons 2e kindje, onze dochter wordt in januari 3!
    10 november de intake vk, helaas nog geen echo dan, daarvoor moet ik afspraak maken bij echo bureau.

20. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Dreumesmama: welkom! Tuurlijk mag je meekletsen.

Hier lekker een weekendje weggeweest, maar was helaas wel heel erg misselijk. Ik was dus niet supergezellig. Wel hherlijk gewandeld, kastelen bekeken en gegeten.

Jullie allemaal een lekker weekend gehad?

Deel Deze Pagina