rond 22juni 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jose25, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    he meiden,

nu 2 dagen verder gaat het iets beter met me.
    ik ben nog wel verdrietig maar ga steeds meer genieten.
    zit nog steeds te denken : het waren er 2, nu niet meer kut !!!
    ik zit veel achter de pc spelletjes te doen om eff ergens anders aan te denken en ik moet zeggen dat dat heel erg helpt.

ik ben zo blij als we 5 weken verder zijn dan zijn die onzekere weken weg.
    over 2 wk weer een echo en ik hoop dat dan alles goed gaat.

sorry voor mn gezeur maar het scheelt voor mij dat ik het op kan schrijven dan ben ik het eff kwijt.

2. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker van je afschrijven Wendy!! Alleen maar fijn als het misschien een beetje helpt!

Dank je wel wannaBmum! Ik heb 15 nov de intake bij de vk. Deze echo was in het ziekenhuis. 3 december nog een echo in het ziekenhuis en daarna hoeven we alleen nog maar naar de vk (als alles goed is natuurlijk). Daar hebben we 8 december de eerste echo.

3. jose25

jose25 Actief lid

2 jan 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    hoi meis

jeetje was een paar dagen niet online gewest ivm met een vakantie en zit nu alles te lezen en kan me voor stellen dat je verdrietig ben en het is geen gezeur van je schrijf het maar lekker van je af als jou dat helpt ik vind je moet het met mensen kunnen delen. rustig aan

zijn er nog meer mensen die zo veel last van misselijkheid hebben ik ben echt de hele dag door misselijk en eet bijna niets zit steeds te kok halsen als ik moet eten, heel vervelend heb al van alles geprobeerd maar tot nu toe helpt niets:S

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ben tot gister echt kotsmisselijk geweest, maar gek genoeg vandaag helemaal nergens last van. In combinatie met het feit dat ik elke ochtend nog een klein beetje bloedverlies heb, maakt me dat erg zenuwachtig. Het is ook nooit goed hè!? :)

5. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    wannaBmum, ik kan mij heel goed voorstellen dat je je er zenuwachtig van wordt. Dat gaat denk ik pas over als je de baby kunt voelen schoppen. En dan nog ga je in je buikje prikken als de baby slaapt, zo van, ben je er nog kleintje, hihi. Nog eventjes en dan heb je een echo en kun je je kleintje zien zwemmen.

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahah, ja, dat klopt wel, herinner ik me nog van mijn vorige zangerschap. Dan voel je de eerste beweging en in plaats van gerustgesteld te zijn, vraag je je daarna af waarom je het niet weer voelt bewegen (terwijl je baby 22 uur per dag slaapt :) )

7. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ misselijkheid: kreeg vrijdag van de vk de tip om van die polsbandjes te kopen tegen reisziekte. Die werken ook bij zwangerschapsmisselijkheid. Heb ze meteen gehaald en het werkt. Ben nog wel misselijk, maar aanzienlijk minder.

Echo was super. Binnen 1 seconde al een kloppend hartje te zien :). 30/11 termijnecho.

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hoi Dames,

kom me hier ook maar melden.. Klets al mee in een ander topic maar vind het wel zo gezellig om ook met jullie te kletsen.

Ik ben Marjolijn.. Onverwachts zwanger van de 2e... Door de pil heen. 21 juni volgens mijn eigen berekening uitgerekend.. Gyn denkt daar anders over haha maar ik wacht de termijn echo wel bij de verloskundige af..

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Welkom Mamalijntje! Dat zal wel even schrikken zijn geweest dan, toen je ontdekte dat je zwanger was! Had je er één gemist of was je ziek geweest of is het echt helemaal met netjes slikken gebeurd? Maar erg welkom begrijp ik. Hoe lang denkt de gyn dan dat je zwanger bent?

Esje: proficiat met je goeie echo!! Fijn dat het polsbandje zo goed werkt!

Hier vanochtend even iets misselijk, maar dat is nu weer helemaal over. Nog twee nachtjes slapen tot de echo.

10. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Hey meiden,

Hier weer terug van weekendje weg geweest, was echt heerlijk, was ik vorige week nog erg beroerd voel ik me nu eigenlijk best goed!
    Morgen intake VK, hopelijk ook snel een echo, ben toch wel erg nieuwsgierig!

Wannabmum, heb je vandaag de echo? Ben benieuwd hoor!

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Vandaag echo gehad, helemaal goed! :D

Lag zelfs een beetje voor qua groei, dus ze dacht dat ik misschien een dag of 6 verder was, maar ik weet 100% zeker wanneer mijn ovulatiedatum is. Je zag zelfs al wat bewegende uitstulpinkjes aan het rompje -smelt-
    Over twee weken mag ik alweer terug komen, dus ik happy!

Misselijkheid is overigens sinds vrijdag nog maar hééél vaag aanwezig, wel fijn, zeker nu ik met de cho gerustgesteld ben dat alles nog helemaal goed is!

12. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat de echo helemaal goed was wannaBmum!

13. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wannabmum, wat heerlijk zo'n goede echo!

Wij hebben gisteren de intake van de vk gehad en volgende week dinsdag de 1e echo!

14. jose25

jose25 Actief lid

2 jan 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    hoi Wannabmum,
    wat fijn dat de echo goed was wij mogen morgenochtend vind het zo spannend

hoe is het met de rest van de meiden?

15. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Hallo meiden, ben ik ook weer eens. Ik heb een super verkoudheid ben al 3 weken beroerd. Me dochter is ook ziek dus we zijn een lekker stelletje hier.
    Wat koud is het he brrrr.....

@jose25 spannend morgen!! Hoop dat je een super mooie echo hebt!
    @wannabmum mooi dat de echo goed was! En dat de onzekerheid nu stukken minder is, mijn misselijkheid is ook een stuk minder, word ik ook wel onzeker van.
    @dreumesmama veel plezier bij je intake, hoop ook voor je dat je snel de echo krijgt!
    @mamalijntje gefeliciteerd! Wel schrikken door de pil heen.
    @esje78 ik heb het polsbandje ook besteld al ben ik nu al 2 dagen niet misselijk geweest.Fijn dat het bij jou helpt!

verder weet ik het ff niet meer hihihi
    Alles gaat hier zijn gangetje al heb ik wel nu ik zelf ziek ben en me dochter ook dat ik denk....hoe moet ik dat straks met nog een kleintje doen als we allemaal ziek zijn??? Maar goed dat komt dan ook wel weer goed.
    Hoop dat met jullie ook alles goed is!!

16. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @jose en hoe was het??

17. jose25

jose25 Actief lid

2 jan 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    wat een spannende ochtend zeg:D maar alles was goed een mooi wondertje gezien en een goed kloppend hartje gehoord:D ben helemaal blij en een stuk rustiger. en ben idd precies 8 weken en 2 dagen.

18. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @jose wat fijn om te horen! Het is en blijft een wonder he~!

19. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    jose, fijn dat alles goed is!

Vinnies, ik denk dat ook weleens, mijn dochter was echt vervelend vandaag, dan gaat er ook wel door me heen, zit ik hier straks met 2 kinderen. Maar dat komt vast goed!

20. miqu

miqu Lid

3 nov 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    mag maandag weer voor echo
    hier nog steeds moe
    hoop dat het snel afgelopen is .
    vinnies
    ben bij mijn andere twee helemaal niet misselijk geweest dus niet te druk maken .

Deel Deze Pagina