drinken voor het slapen????

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Corry, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Nou ik ben jaloers op de mensen waarvan hun kindje lekker drinkt voordat die gaat slapen! ons ventje is een hele zelfstandige slapen, en ik weet dat daar ook veel mensen jaloers op zullen zijn, en misschien moet ik wel in mijn handjes knijpen dat hij het zo doet. Maar ik vind het niet fijn ;)
    Ik zou hem graag lekker in slaap voeden, zodat ik weet dat hij met een volle buik te bed gaat. maar dit lukt nooit! als het bedtijd is wil hij echt niet meer drinken. dus hem voltanken voor de nacht gebeurt ook niet want als ik hem te bed leg en ik wil hem voeden, dan vind hij dat absoluut niet nodig en begint te mopperen. En als ik hem dan in bed leg ligt hij binnen 5 minuten te slapen.
    Ik weet dat we dit zelf in de hand heb geholpen (ik denk een samenloop van omstandigheden doordat we best wel getrubbeld hebben, ons ventje heeft erg veel pijn gehad in het begin en was een troostdrinker), maar vind het gewoon jammer. Hij wil liever eten als hij wakker wordt of als hij even gespeeld heeft.
    Ik weet dat ik waarschijnlijk klaag om iets waar sommige moeders juist om zouden smeken? Maar goed het gras aan de overkant lijkt altijd groener!
    Maar ik ben benieuwd of er hier meer kindjes zijn die absoluut niet voor het na bed gaan willen drinken.

2. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier kan ik het ook niet zo sturen hoor. dame slaapt als ze moe is en drinkt als ze honger heeft. soms is dat niet direct na het wakker worden, soms wel. en meestal niet voor het slapen gaan s avonds. nou schuiven de tijden nog steeds (ze laat er steeds meer tussen) dus toevallig gister 1830 drinken, rond 1930 uur naar bed (dan hoef ik echt niet te proberen haar nog aan te leggen) en dan 2230 weer. daarna een ruk van 7 u. ik heb besloten alles los te laten en haar zoveeel mogelijk te volgen (tenzij externe afsrpaken/uitjes). ze slaapt overigens steeds beter zelfstandig. ik weet dat ook niet iedereen een droomvoeding doet (doe ik ook niet) dus wie weet stelt je dat gerust. doorslapen doen ze heus wel een keer.

waarom vind je het eigenlijk niet fijn?

3. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Nou absoluut niet willen drinken is hier niet aan de orde, maar ze is wel een moeilijke drinker. Ze drinkt heel weinig en valt vaker gewoon in slaap dan dat ze zichzelf in slaap drinkt. Om haar in slaap te voeden moet mijn vriendin met haar op bed gaan liggen in het donker, onder de dekens, en dan moet er doodse stilte zijn anders is ze afgeleid. Maar dan drinkt ze wel heel even. Vervolgens valt ze alsnog zonder te drinken in slaap maar dan wel gezellig ernaast.

Deel Deze Pagina