september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

deel 4 alweer !!

het gaat niet zo hard als de uitgerekend in september mama's 2010
    toen hadden we in 9 maanden al 7 delen :p

maaaar we komen er wel ;);)

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik zal me ook alvast ff hier melden

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
  4. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Zo :) ik zal eens even een berichtje post in deel 4 :) Ik lees al jullie verhalen echt nog mee maar op de een of andere manier zit reageren er niet echt in ;):)

@Hadassa druk maar blij lees ik zo in je stukjes :) klinkt goed.
    Ik hoop voor jullie zo hard dat je snel zwanger mag zijn van een derde wondertje.

@mejojo een buikwandcorrectie. Wauw! Spannend! Ik ben blij voor je dat je de mogelijkheid hebt lieverd. Is toch wel fijn als jij je gewoon lekker in je vel voelt :)

@cin K** die rug en nu weer een rib :( Maar jij bent en blijft positief! Heerlijk even uit jullie dak gegaan :D doen wij hier ook regelmatig

@sann Fijn dat je zo een heerlijke dag gehad hebt gisteren! Wel balen dat je nu dan met een rotbui opstaat. Maar die heerlijke avond heb je in ieder geval in de pocket ;)

@michelle Fijne dag vandaag! Wat is een scheerdersfeest? :)
    Wat doet jou man eigenlijk voor werk?

@anne :D wauw weer geld gewonnen! Als je zo doorgaat kan je er e beroep van maken ;) Ben benieuwd naar het jurkje! Hoe is het nu met madelief d'r verhoging elke keer?

@teddy Wauw wat een geweldige foto's zeg! Echt een plaatje dat meisje van jullie! Spannend zeg voor een tweede beginnen! Ik hoop dat het snel mag lukken!

@blinky Hoe is het nu met je ischias? Ik heb het tijdens de zwangerschap van sepp gehad jeetje wat doet dat pijn zeg! Ik hoop dat het snel over is en anders shiatsu proberen, dat heeft hier echt wonderen gedaan!

@all Hier gaat alles prima. Ben nu sinds 2 weken bezig met mijn nieuwe baan en het bevalt super!!! 3 dagen werken is echt een verademing zeg! Ik werk maandag, woensdag en vrijdag en vind het heerlijk dat ik elke opvolgende dag lekker met de kindjes ben. Met Izzy gaat het super. Ze is behoorlijk bewegelijk aan het worden. Ze draait de hele tijd rondjes en de box wordt eigenlijk te klein ;) dus dat wordt meer op de grond leggen. Wanneer ze op haar buik ligt duwt ze alsmaar haar kontje de lucht in alsof ze wil kruipen :) een heel grappig gezicht. Zitten gaat goed al kan ze echt nog niet zelfstandig zitten. we hebben nu zo'n klein badstoeltje voor haar gekocht en die kan je ook gewoon op de grond zetten. Ze geniet daar echt van. Ze kletst (of schreeuwt ;)) ons de oren van onze kop :D
    Sepp is heel lief voor zijn zusje en ze zijn helemaal gek van elkaar :) Sepp is nu ziek, tenminste heeft 39.5 graden en is een beettje hangerig maar goed dat zal wel weer over gaan :)

Fijne dag meiden!

5. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hihihi lekkerding!

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    jaa ik ben er ook weer :D

mamavansepp het gaat nu goed met madelief iik denk dat ze ''gewoon'' lange masleep had van rs virus

sann nee dat zijn niet van die pettiskirts

pnd iemand vroeg mij er naar, ik voel me over het algemeen aardig goed, ben wel sneller van mn stuk te krijgen dan anders hoor

hadassa ik had het oook gemist, gefeliciteerd!

cindy wat wou ik ook alweer tegen jou zeggen...denk denk..ben t vergeten haha sorry

we hebben vaak koopzondag hier
    mooie planten gekocht en nieuw potten, ziet er gelijk weer stuk frisser uit!

nou ik ga s even wat foto's spammen hier :)

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    vandaag gemaakt

8. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    monnalisa jasje en een bijpassend jurkje , alleen die is nog wat te groot dus ziet er een beetje soepig uit haha

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    het jurkje, in de zomer staat ie mooier..dan hoeft er niks onder en past ie beter

10. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    en nog 1tje

11. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    blinky lekker wijs kereltje heb je!

12. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Ik ben ook weer van de partij!

13. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Blinky: wat een schattige foto! Wat ziet er dan flink uit zeg :)

14. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ mvsei: hey jij ook hier, wie ben jij? :p

Fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk. Das toch ook eigenlijk de bedoeling, ipv met tegenzin werken. Lief hoor dat Sepp en Izzy zo leuk met elkaar zijn. Wij hebben dat geluk ook, Luka en Twan zijn gek op elkaar. Nu maar hopen dat het zo blijft ;)

Tim is apothekersassistent, en doet dat 2 dagen in de week. Daarnaast heeft hij een eigen bedrijf die nog in de opstartfase is, maar wat langzaamaan begint te lopen. Hij maakt van sloophout/palethout tuinmeubels.
    Uiteindelijk is de bedoeling dat hij alleen zijn eigen bedrijf heeft, zonder dat apothekersassistent gebeuren. Zal wel even duren, aangezien we ook een huis willen kopen deze zomer/herfst.

Beterschap met Sepp! Koorts betekend dat er wat uit moet, alleen maar goed denk ik, mits het te lang te hoog blijft.

@ Anne: wat en poppetje zeg, en dan die kleertjes, heel apart (niet in de negatieve zin van het woord). Je kan in ieder geval heel wat kwijt in je dochter denk ik haha. Echt leuke foto's!

Ik vroeg dat over je pnd. Ben blij dat het beter gaat. Je zal idd sneller van je stuk zijn, want het is emotioneel niet niks zo'n pnd. Het heeft eenmaal tijd nodig, en positieve inzet van jou en je omgeving denk ik. Want je doet veel dingen, en dat helpt ook wel mee aan het verwerken van die pnd.

@ All: hier een lekker dagje gehad. Twan is zo'n kletsmajoor, heerlijk zeg. Luka liep met deze leeftijd rond de tafel, box etc. Maar Twan blijft voorlopig nog zitten waar wij hem neerzetten :p Dus hier is de boel nog veilig haha!

Allemaal een fijne avond.

15. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    michelle wat zeg je dat grappig haha... hou niet van dat alledaagse, vind het wel leuk om af en toe een beetje gek te doen ( nu pikken ze het nog :p )
    valentijn liep bij 9mnd ook al overal langs heen en bij 7mnd zat meneer al voorop op de fiets, heel verschil met het kleine dametje zeg... ze gaat wel steeds in kruipstand zitten en wiebelt wat heen en weer en geeft het dan toch maar op en gaat weer liggen ( valentijn heeft nooit gekropen)

ik heb morgen weer een afspraak met mn therapeut , ik ga er nog wel heen en dat geeft wel een fijn gevoel en ze weet hoe ze met me om ''moet'' gaan en dat geeft dan toch ook wel weer energie steeds..zeg maar..

morgen moet mn vader 2x nar het ziekenhuis en als het goed is krijgen we morgen te horen wat er verder gaat gebeuren met hem..spannend weer hoor...

aktief in bed! pff zijn die van jullie ook allemaal zo aktief in bed? ik tref madelief steeds vreemder aan in bed haha..met de beentjes omhoog enzo :)
    het valt me wel op dat ze veel op haar buikje slaapt nu

mamavansepp beterschap!

16. Popkoorn

@ blinky, wat een mooi ventje heb je toch :D

@ mvs, heerlijk dat je het zo fijn hebt op je werk meid, dan heb je iig de goede keus gemaakt tussen de 2 banen,

Hier genieten de kinderen ook echt elke dag nog van elkaar, het cb zei laatst al dat ze het nog nooit zo close gezien had na aanhoren van onze verhalen en zoonlief vragen over zijn zusje, en de reactie op elkaar tussen die 2, dat zag ze niet vaak.
    ( maargoed dat kan ze natuurlijk aan iedereen verkopen ;))

@ anne, wat lijkt jou meisje nog een klein pupken zeg, mooi jurkje !!

17. Popkoorn

och michelle zou ik jou bijna vergeten..... * geeft mezelf even een tik over vingers ;) *

fijn dat je zon goede dag hebt gehad, heerlijk he dat kletsen :D

Zoonlief liep met de leeftijd die dochterlief heeft nu ook langs de tafel, kon aan 1 hand mee lopen, en hij kroop door het hele huis,

dochterlief doet nog niets..... als ze ligt... dan ligt ze gewoon :p
    ze draait wel maar thats it :p

18. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    #18 teddybeer86, 15 mei 2011
    Laatst bewerkt: 15 mei 2011
    ik ben er ook weer.
    Heb wel gelezen,maar weinig onthouden.heb giga hoofdpijn.paracetamol helpt ook nog eens niet.

@michelle,leuk hoor dat manlief eigen bedrijfje op aan zetten is.spannend.
    @blinky,Ahhh sweet foto.wij hebben ook hobbelpaard.alleen niet met rekje aan achterkant.dus voorlopig kan ze daar niet op.
    @anne,geweldige foto's.en die haarband.ook wel mijn stijl.ik kam zo iets alleen nooit vinden.Haha.succes morgen bij therapie.en spannend zeg vóór jullie ivm onderzoeken van je vader.succes.
    @mvsei,fijn dat je nieuwe baan zo bevalt.super.beterschap vóór sepp.

@all,zijn er nog meer kindjes die nog GEEN tandjes hebben.heb hier nog steeds tandloos meisje.hihi

Sorry meer niet onthouden.ga nu slapen.

Liefs

19. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Hier slaapt hij vaak met kontje in de lucht, zo lief! En we treffen hem regelmatig andersom aan in bed, dus met zijn hoofd bij het voeteneind ;)

Succes met je vader morgen!

20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hoi en doei. Ff melden hier. Heb alles bijgelezen op bed en ben te moe om te reageren. Komt later wel, ga nu slapen. Prachtige foto's trouwens.

Knuf!

Deel Deze Pagina