De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

And so it goes on.... :D:D:D:D

We beginnen dit deel met al 4 nieuwe beebjes!!! Zooooo bijzonder:D:D:D:D:D!!!!!!!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Finnie, onze redding!!!!!
    Fijn, weer een nieuw deel en inderdaad met verse babytjes!!

3. raspberry

En hoera voor je 32 weken!!!!!!!!!!

4. Funnyfant

Aaaah lieve Giraf moppie :( Ik snap echt dat je er doorheen zit en zeker na zo'n nacht :( Ik wou dat ik de boel op gang kon lullen voor je, maar helaas.... Nou ja als er 1 het kan :p
    Nee meid maar nem eens even lekker die rust voor jezelf. Ik denk dat als jij in de zenn-modus gaat en je even helemaal afsluit van de buitenwereld en echt even in Girafjeswereld zit, dat dat wel eens zou kunnen helpen!! Je bent zo'n lieverd dat je wakker wordt omdat je een verkeerd getalletje intypte, dat echt NIEMAND jou kwalijk neemt gekke meid en alweer vergeten is! Je bent nog zo met alles om je heen bezig omdat je het zo goed wil doen voor alles en iedereen. En je doet het echt zo ontzettend goed liefje!! Nu moet je het even loslaten. Ik denk dat het je echt kan helpen liefie... probeer het eens.. Even naar jezelf.... Dikke kus vor jou mijn liefste Girafje
    En goed dat ML gaat bellen!!!!

Rasp: Oooooh EINDELIJK geslapen meid!!!! Heerlijk!!! Hopelijk blijft het dan ook zo meissie! :) Dikke kus!

Merel: Oh net effe teveel gedaan in de hitte dus... Rustig aan liefie! En goed veel gedronken dus! Hopelijk helpt het wel :) Hoe is het vannacht met de bakerzak gegaan?

Mliefje: Oh geen gerommel dus nog bij jou!! Xxxx

5. Funnyfant

Hahahaha oh ja :) was ik vergeten hahahaha!! Thanks liefie!!!:D

6. raspberry

Ik ga V.era zo wegbrengen naar schoonouders. Ml is aan het voetballen en is rond half 1 thuis en dan gaan we lekker samen even weg. Nog geen idee wat we gaan doen maar dat maakt me eigenlijk ook niet uit, gewoon beetje quality time samen.

Tot later en fijne dag allemaal!!!

7. Funnyfant

Fijn meissie!! Veel plezier ik hoop dat je er echt even lekker van geniet!!!!

8. Funnyfant

Waaaaaaaaaaaaaaaah ik heb echt honderden plaatjes gekregen om te borduren!!!!! Zoooooo lief!!!!!!! Echt hele leuke zitten erbij!!! Ik ben superblij :D:D:D

9. Funnyfant

Bijvoorbeeld:

Die zijn toch superleuk of niet? Echt zoveel meer!!!!!! Ik ben er zo blij mee!!!

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Rasp Fijn dat V.era goed geslapen heeft vannacht!! FIjne dag vandaag!

@FF Gefeliciteerd met je 32 weken!!!

@Vlek Leuk een weekendje naar zee en jullie hebben het zeker verdiend hoor om even weg te zijn en te genieten en te ontspannen en ja, daar is strand uitermate geschikt voor!
    Nog zenuwen voor overmorgen?

@FF Wat een waterratje heb je!! haha, kan ik van M.aaike nog niet zeggen!!onder water gaan zal nog een hele stap voor dr zijn! Snap dat je trots bent en heerlijk is dat he! En je mag het zeker zijn! Maar wat wil je met zo'n goede mama!!

@ Meis wat zeg je?? van 3 kwartier van 5 cm naar baby??hoe doe je dat?;) Hoe hoog stond je infuus wel niet joh:p Fijn dat alles goed gaat met T.!!
    Ach nee, keelontsteking??tjonge, hoe komt dat dan? ZIt je niet mee dan! Dikke knuf en hoop dat je snel er wat voor krijgt!!

M.aaike is vandaag weer rustiger! Dus weer helemaal happy en trots..gek hoe je je per dag wisselend kan voelen!!
    Vanmorgen bracht ML haar bij de creche, schreeuwt ze heel hard de naam van buurmeisje:D haha, wist niet dat ze die naam al kon zeggen...ML had gezegd dat zij ook kwam en dat ze moest kijken of ze haar al zag. Prachtig gewoon!

11. Funnyfant

En deze allemaal!! En er zijn er nog meer, maar die moet ik eerst converteren...

12. raspberry

Even gauw nog:

@FF, wat een leuke plaatjes!! Dat vraagt om meer bestellingen! ;)

@Madl, ga eens even bevallen jij!!!!!

13. raspberry

Ik ga!!! Doeidoei!! X

14. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Bedankt voor alle felicitaties!!
    Ik zit hier heerlijk op mijn roze wolk!! Onze kleine meid doet het super en ik voel me ook helemaal prima!
    Ik heb een super bevalling gehad, van begin tot eind 3 uur! Maar ik zal nog een uitgebreid verhaal schrijven voor de site!

Dikke kus voor jullie allemaal!

En giraf en Madelief: ZET M OP MEIDEN!!!!

15. Funnyfant

Waaaaah liefie wat heerlijk voor je!!! Lekker op die roze wolk ik kan niet meer wachten op de mijne :p We willen wel foto's van je mooie meisje hoor!! :D:D:D Dikke kus kanjer!!!!

16. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Uiteraard krijgen jullie foto's te zien!!!

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Whowwww Maible! Ook al zo'n turbo mama!
    We zijn toch ook allemaal kanjers he, wat we weer flikken voor de 2e keer, iedere bevalling is echt een wereldwonder op zich, lang of kort maakt niet uit, we zijn gezegend met gezonde mooie lieve kindjes!!

Giraf: Leef erg met je mee.....is niet leuk meer he....goed dat ML al maatregelen wil treffen! En was maar een geintje dat ik je verbeterde he wat betreft het getalletje! Niet van wakker liggen hoor!!;) xx knuffels!

Rasp: Goed gedaan meid, lekker effe tijd voor jezelf! En dan na een goeie nacht, dan ben je morgen weer opgeladen!

Fin: leuke plaatjes, gratis gekregen? Had je een oproep gedaan ofzo?

Hier ook weer opgeladen....
    De laatste dagen echt geklooid met voedingen en slaapjes, en vandaag....
    Dochterlief is voorbeeldig!
    Gisteravond 19 uur gevoed en geslapen tot 0:00 uur
    Weer gevoed om 0:00 uur en geslapen tot 6:00 uur
    6:00 uur gevoed en geslapen tot 10:00 uur
    10:00 uur gevoed en ze slaapt nu nog!!
    Kan ik ook even bijtanken. En zonder bakerzak trouwens, ze werd evengoed tussentijds wakker dus dat is het niet.
    Vanmorgen kraamvisite van de buren gehad....Jp was VERVELEND!!!!
    Mennnnn ik schaamde me de ogen uit de kop! Wat een draak! Alleen janken en irritant doen omdat andere kindjes met zijn speelgoed spelen....
    En vanmiddag krijgen we weer kraamvisite van mijn collega....en die heeft 3 kinderen! (een 1 eiïge tweeling...ben benieuwd hoe Jp naar die 2 meiden gaat kijken???:()
    Ohhh ik hoop dat hij dan normaal doet, want zo super vervelend ken ik hem serieus niet....

Spreek jullie vanavond weer!
    xx

18. Funnyfant

Wauw wat goed van Jk Merel!! En ja voor Jp is t allemaal gewoon heel gek... En dan gaan ze draken, doet Finn ook... En je speelgoed delen is niet gemakkelijk! Stel je eens voor dat ML 2 vrouwen meeneemt naar jouw huis en die komen binnen en gaan aan jouw spullen zitten! In je keukenkastjes, jouw laatjes, jouw naaimachine enz enz enz. Dan voel je je ook even niet zo lekker ;) En dat ervaart Jp ook zo... Delen is niet zo makkelijk!!! Knuffie voor jou!!!

Veel plezier Rasp!!

Leuke avatar Maible!!!

19. Funnyfant

Oh ja en die plaatjes heb ik van die vrouw gekregen die me helpt!! :D:D:D

Deel Deze Pagina