hahaha ja!! maar me borsten zijn ook immens en die zijn momenteel nog het afdak @ukkie ik had al gereageerd maar nogmaals wat een verschil tussen de 4 en 5 weken! maar je bent nu 6 weken dus nieuwe foto!!!! die broek lijkt me trouwens heerlijk zitten!!
Wellicht komt het doordat het mijn tweede zwangerschap is? wellicht zijn het er 2... wie zal het zeggen... Bekijk bijlage 197414
Wat leuk die buikjes...ik heb overgewicht...bij mij nog geen buikje te zien...soms vraag ik me af wanneer dat gaat komen...mja ben ook nog maar 4weken en 3dagen zwanger hè...
Hihi leuk zie bij mij niets...mja denk niet dat t snel komt....dus moet me erbij neerleggen datt wat langer duurt....
Ook ik ben blij met m'n darmen, ha ha. Hier waarschijnlijk 5 + 3. Maar geen flauw idee dus, want heb geen cyclus gehad na de bevalling van onze dochter.
Wauw meiden, wat een mooie buikjes allemaal. En natuurlijk gefeliciteerd! Bij mijn vorige zwangerschap begon ik echt een buikje te krijgen bij de 6 weken.. Dus ben benieuwd nu! Dragen jullie al een positiebroek? Heb er toen wel 1 aangeschaft en ga deze gewoon dragen als ik een bolle buik krijg. Maar door zo'n broek zie je alleen maar duidelijker dat je zwanger bent en we willen het echt nog even stil houden tot na de echo... Liefs