Traktatie "grote" broer/zus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mispoes, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Dag dames,

Heb zojuist even zitten googlen, voor een traktatie voor de oudste op de peuterspeelzaal als onze 2e frummel straks geboren is.

Mijn vraag is eigenlijk wat jullie doen? laat je de grote broer(s) en/of zus(sen) trakteren? En zoja, wat dan?

Ik wilde het niet al te gek maken, aangezien die kindjes nog zo jong zijn, maar vind het wel leuk om iets mee te geven. Zag een idee over soepstengels in boter/chocolade dompelen en dan in de muisjes soppen.....

Maar als er nog originele, simpele ideeen zijn, hoor ik het graag! (simpel, aangezien wij het geslacht nog niet weten en dus pas na de geboorte gemaakt kan worden.....)

foto's zijn welkom :D

2. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Ik heb zoooooooo'n leuk idee al zeg ik het zelf :D:D
    Bij de Xenos hebben ze voor 3 of 4 euro kleine badeentjes gekocht. Leuk celofaantje eromheen. Roze met blauw lintje en een labeltje maken met de tekst "Het is leuker met z'n 2 dan in je eendje", zoiets. Kost ook haast niks.

3. jaimy22

jaimy22 Actief lid

28 jun 2007
    210
    5
    18
    een kindje bij mij op het werk had zeg maar zo een kant en klare kale taart daar boter op gesmeerd er over heen muisjes en dan een snoep muisje er op van die witte zag er echt heel leuk uit

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Mijn zoontje heeft Nijntje-koekjes getrakteerd.
    Het 'jasje' van Nijntje besmeren met boter en dan daar de muisjes op, staat echt superleuk!
    Om de oren van Nijntje had ik een lintje met een kaartje en een ballon (niet opgeblazen) en dat allemaal in de kleur blauw.

Deel Deze Pagina