rond de 8 weken en bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Melovekane, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Hallo allemaal!

na een lange weg ben ik eindelijk zwanger.
    Nu ga ik vanochtend na de wc en zie ik dat er bloed in mn inlegkruisje zit. Het was niet mega veel maar ook niet weinig. Was niet helder. Meer slijm met licht roze en bruinig er door heen. Met afvegen ook wat. maar het loopt niet.
    Ik had een paar uur daarvoor ook buikkrampen maar dat waren echt mn darmen. Heb ook last van obstipatie sinds mijn zwangerschap.

Wat kan het zijn?!?!?!?!
    Heb het ziekenhuis al gebeld en zij zei dat het oudbloed kan zijn wat mijn lichaam opruimt. Ik heb een nummer gekregen voor als het anders wordt.

Hebben jullie ervaringen er mee?!

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Helaas kan bloedverlies goed of fout zijn en beide verhalen kom je hier tegen op het forum. Zolang het niet (helder)rood bloedverlies wordt of meer bloedverlies zou ik proberen om rustig te blijven. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.

Je bent nu rond de 8 weken, als je zekerheid zou willen hebben zou je altijd om een echo kunnen vragen.

Sterkte!

3. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ja kijken had nu nog niet echt zin zei ze. Heb voor 30 maart weer een echo staan. Dus als het niet heftiger wordt probeer ik maar geduld te hebben tot de 30ste....

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dat vind ik zo'n onzin uitspraak, sorry dat ik het zo zeg. Als ze dat nu zegt met 5 weken of net 6 weken maar kijken heeft altijd zin! Ik begrijp dat ze niet elke vrouw met bloedverlies gelijk in hun praktijk willen hebben en ik zeg het misschien wel heel makkelijk maar soms kan een echo juist rust geven. Nu moet je nog 10 dagen stressen..

Ik hoop voor je dat het rustig blijft en dat die 10 dagen voorbij vliegen.

5. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

5 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja wat raar, ik zou gewoon nog eens bellen en erop staan om een echo te krijgen, 10 dagen duren nog erg lang

6. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik had bloedverlies met 6 weken en kreeg toen zelfs gelijk een echo.... Alles was goed trouwens

7. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Wat stom dat ze niet even een echo wil maken. Hier 2x bloedverlies gehad. En beide keren kon ik gelijk komen. 1e keer was met 5 weken en er was toen alleen 2 vruchtzakjes te zien. Een paar weken later weer bloedverlies, veel en helder. En kreeg toen ook gelijk een echo

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Was dat bij deze zwangerschap? Ik zie dat je inmiddels al over de helft bent :)

Mijn vk weigerde om diezelfde reden de vorige keer ook een echo te maken. Ik had al een paar dagen aanhoudend bloedverlies en wilde duidelijkheid. 'Ze konden toch niets zien' ik moest maar geduld hebben. Onzin!

Gelukkig vond de HA dat ook, kreeg een verwijzing en kon een paar uur later al terecht bij de gyn die de VK ook niet begreep en gelijk een echo maakte. Helaas bleek de MK toen al een feit.

Om die reden heb ik nu de eerste echo ook bij de gyn gehad, want de VK doet niet aan vroege echo's ;)

9. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ja als het dit weekend door gaat wil ik maandag voor een echo vragen

10. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

Ik heb oud bloed verlied gehad van 6+5 tot 8wk en ik heb in die periode zelfs 2 echos gehad om me gerust te stellen.
    Deden ze bij mij totaal niet moeilijk over en ze begrepen me volkomen.
    Gewoon om vragen,dan ben je gerust....das zeker zo belangrijk.

11. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Misschien stom maar weet je zeker dat het van de "voorkant" afkomstig was? Kan anders eventueel een beetje bloed en slijm zijn omdat je obstipatie hebt (spreek helaas uit ervaring)

Deel Deze Pagina