meiden ik ben geschrokken, net waren ik en vriendlief aan het "knuffelen" en nu heb ik roze afscheiding, komt dit door het knuffelen??? of is het mis aan het gaan? ik heb geen kramp of pijntjes (ik had sowieso al geen kwaaltjes) ik ben zo bang! ik bloed nooit normaal na het knuffelen en we deden ook niet wild ofzo. of is dit oud bloed? gelijk een test gedaan en die is nogsteeds positief ( donkerder dan de test van 25-03 die met ochtend urine was. ) ik maak me zoveel zorgen! (sorry als ik overbezorgd overkom, het is allemaal nieuw voor mij en bloed is geen goed teken toch?!) (ps heb dit ook in het bevallingslijst forum voor december gepost)
Waarschijnlijk is er niets aan de hand. Door je zwangerschap is er sneller de kans op een gesprongen adertje of bloedvaatje. Heel normaal en komt heel veel voor.
Knuffelen voor volwassenen dan zoals de kleine ook gemaakt is? Dan kan het zijn dat er gewoon een adertje gesprongen is het is nu zo goed doorbloedt op die plek en bloedt makkelijker.
is het dus niks ergs? want ik ben gewoon zo erg ongerust dat het mis gaat! en heb nog geen contact met de verloskundige
Als je met knuffel seks bedoeld dan is er waarschijnlijk niks om je zorgen over temaken hoor. Bij mijn zoontje ook een keer gehad. De verloskundige legde uit dat je nu beter doorbloed bent en et dus wat makkelijker een vaatje kan springen