Ik vond/ vind het ook enorm spannend. Dit is mijn derde zwangerschap en ik dacht dat het na de eerste niet meer zo ontzettend spannend zou zijn. Ik heb afgelopen week mijn termijn echo gehad met 11.1 en daar was een prachtig dansend wezentje te zien. Maar toch blijft het spannend. Ik kan niet wachten om de baby te voelen en de 20 weken echo blijft ook enorm spannend.
Ik had een reisje Berlijn toen ik 9wk was. Was al lang van tevoren geboekt. Ik vond het echt niet leuk en heb flink gejankt bij vertrek. Ik ging zonder mijn vriend en ik was bang dat ik een miskraam zou krijgen daar in een grote vreemde stad. Programma zat ook bomvol. Uiteindelijk was het wel leuk, zoveel gedaan en gezien dat ik amper aan de miskraam-mogelijkheid heb gedacht. Net in die week begonnen de eerste kwaaltjes, heb de laatste dag van vertrek brakend op Bahnhof Zoo gestaan haha en de hele week in dezelfde broek gelopen omdat de anderen die ik meegenomen had door opgezwollen darmen knelden.
Ik was met 9 weken zo ziek dat ik voor de tweede keer uitgedroogd van het overgeven aan een infuus hing. Ik voelde me vooral ziek ipv zwanger. Ik was daarom niet zo bezig met een miskraam. Had toen ook al een medische echo waaruit bleek dat ze goed ontwikkelde in zoverre dat te zien was. Ik stond er verder ook wel nuchter in. Kans dat het goed gaat is vele malen groter. Zeker als je een kloppend hartje hebt gezien en dat had ik al bij 6,5 week toen ik ook opgenomen was in het ziekenhuis. Nu ik me wat beter voel en weer uit bed kan geniet ik wel van mijn zwangerschap. Ik heb ook al een 20 weken echo gehad en voel een hoop beweging. Mijn placenta ligt voor maar mijn vriend voelt haar ook al duidelijk. Ze kan al best hard slaan. Vast van papa die een bruine band heeft in karate 20 weken echo vond ik wel een beetje spannend door mijn gebrek aan voedingsstoffen al slik ik wel nog steeds vitaminepillen.