Meer dames die dit hebben? Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een keizersnede gehad. Mijn zoontje is inmiddels bijna 1.5 jaar en we zijn nu in de derde ronde voor nummer 2. Echter valt mij op dat ik mijn eisprong veel beter voel en het daar soms ook echt pijn doet in de periode dat mijn eisprong naderd. Heeft dit iets te maken met een vorige keizersnede? De ene ronde doet het echt pijn bij mijn buik en de andere ronde is het gewoon wat gevoelig. Vooral als ik buk of hard ga zitten. Ben benieuwd of meiden met een vorige keizersnede dit herkennen?
Hi! Ik heb een spoedkeizersnede gehad. Ik heb er erg vaak last van. Helaas bleek ik keloid te hebben dus is mn litteken erg dik, opliggend en gevoelig. Ik heb er overigens vaak last van met bepaald weer. En nu mn baarmoeder groeit (20 weken zwanger) jeukt, trekt en steekt het meer dan normaal. Alleen heb ik nooit echt opgelet rondom mijn eisprong. Nu moet ik ook zeggen dat ik daar niet echt de tijd voor heb gekregen. Het zou mij niks verbazen als t dus zo zijn. Misschien eens bij de ha aankaarten?
Mijn zoontje is 2 weken eerder geboren met een keizersnee, maar waar ik bij hem mijn eisprong duidelijk voelde, voel ik nu eigenlijk niks. Wel voel ik mijn litteken af en toe naderend naar NOD toe
Ik ook met name vaak steken in de winter Zomer maanden zijn fijner qua ovulatie moet ik het nog ervaren (net gestopt met anticonceptie)
Ik had dit wel maar voornamelijk de eerste maanden. Ook rond de menstruatie, voelde het altijd trekken. Je zou eventueel een gynaecoloog om advies kunnen vragen? Die kunnen volgens mij zo checken of alles er goed uit ziet.